تصویر جمجمه شکسته‌شده یاسر الشهرانی!+عکس

تصویری از جمجه شکسته‌شده یاسر الشهرانی مدافع تیم‌ملی عربستان نشان می‌دهد وضعیت شکستگی صورت وی بسیار وخیم است و باید سریعا تحت عمل‌جراحی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های روز نخست گروه سوم جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته _سه‌شنبه یکم آذرماه_ تیم‌های ملی آرژانتین و عربستان‌سعودی در ورزشگاه لوسیل به‌مصاف یکدیگر رفتند و در پایان یک بازی تماشایی، عربستان‌سعودی با شگفتی‌سازی ۲ بر یک از سد آرژانتین مدعی و قدرتمند گذشت. در واپسین دقایق این دیدار و در یکی از حملات آرژانتینی‌ها برای بازگشت به بازی، مدافع و دروازه‌بان عربستان برخورد شدید و عجیبی با یکدیگر داشتند که منجر به مصدومیت یاسر الشهرانی شد؛ این بازیکن که چند دقیقه‌ای روی زمین بیهوش بود با برانکارد از زمین بازی بیرون برده شد و محمد البریک به‌جای وی به زمین آمد.

پس از معالجات دقیق‌تر پزشکان، مصدومیت یاسر الشهرانی از ناحیه شکستگی فک، سه دندان و استخوان‌های صورت است و به‌دلیل خونریزی داخلی نیاز به عمل سریع جراحی دارد. سپس ولیعهد محمد بن‌سلمان دستور انتقال فوری یاسر الشهرانی را از طریق هواپیمای شخصی برای معالجه و عمل‌جراحی به کشور آلمان داد تا مدافع عربستان که به‌طور کامل جام‌جهانی را از دست داده تحت مداوا قرار بگیرد.

پس از بررسی کامل‌تر وعکس‌برداری با اشعه ایکس از جمجمه مدافع عربستان مشخص شد که یاسر الشهرانی از ناحیه فک و استخوان‌های صورت دچار شکستگی شده است.

در ادامه تصویر دردناک جمجمه شکسته‌شده یاسر الشهرانی را مشاهده می‌کنید:

تصویر جمجمه شکسته‌شده یاسر الشهرانی!+عکس

کد خبر 621692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    12 1
    چقدر ناراحت کننده،ان شالله که حالش خوب شه و سلامتیش کامل برگرده.
  • رضا IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    3 0
    خدا شفاش بده واقعا بازیکن با کیفیت و جنگده ای هم توحمله هم تودفاع عالی هستش توکل بازی نزاشت دیماریا تکون بخوره