گوشی‌های سری Tecno Phantom X2 چه زمانی عرضه می‎‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Tecno Phantom X2 هفتم دسامبر عرضه می‌‎شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت Tecno سال گذشته در ماه آوریل از گوشی Phantom X با پردازنده مدیاتک رونمایی کرد؛ اخیراً این شرکت تائید کرده است که نسل بعدی سری Phantom X2 با پردازنده مدیاتک Dimensity 9000 SoC در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. سری Phantom X2 شامل گوشی‌های Phantom X2 و X2 Pro می‌شود. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که این محصولات هفتم دسامبر در دبی عرضه خواهد شد.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده گوشی‌های سری Tecno Phantom X2 به تراشه مدیاتک Dimensity9000 مجهز شده است در حالی که نسل پیشین از تراشه Helio G95 SoC بهره می‌برند. تراشه جدید به کار رفته شده عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد و مصرف انرژی را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

گوشی Phantom X به صفحه‌نمایش خمیده AMOLED مجهز شده است و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن +Full HD پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‎شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات نیز پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض هشت مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی می‌‎شود. یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سلفی و یک دوربین فوق‌عریض نیز در قسمت جلوی گوشی تعبیه شده است.

کد خبر 621679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.