نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای کلان‌شهرها و مراکز استان‌ کشور برگزار می‌شود

نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور فردا (پنجشنبه) به میزبانی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور فردا _پنجشنبه سوم آذرماه_ به میزبانی شهر اصفهان در محل هتل عباسی برگزار خواهد شد.

این برنامه با سخنرانی «سیدرضا مرتضوی» استاندار اصفهان، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران، «علیرضا زاکانی» شهردار تهران و «احسان متولیان» دبیر مجمع کلان‌شهرهای ایران همراه خواهد بود.

نشست مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور که همزمان با یکصدوپانزدهمین نشست مجمع شهرداران کلان‌شهرهای کشور با هدف هم‌افزایی و تعامل بیشتر و مؤثرتر بین شهرداران و رؤسای شورای اسلامی شهرها جهت ارتقای سطح اجرایی و عملیاتی اقدامات و برنامه‌های مدیریت شهری در کلان‌شهرها و مراکز استان برگزار می‌شود.

همچنین در این نشست جلسات جداگانه‌ای با حضور رؤسای شورای اسلامی مراکز استان‌ها با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در ارتباط با بررسی و تبادل نظر درباره لایحه برنامه هفتم کشور و بودجه ۱۴۰۲ نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 621615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.