بعضی از بخش‌های مرکز همایش‌های اصفهان با نظر بهره‌بردار تکمیل می‌شود

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: یکی از دلایل تکمیل نشدن پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان این است که کارشناسان معتقدند خرید بعضی از تجهیزات و تکمیل قسمت‌ها منوط به نظر نهایی بهره‌بردار متناسب با نوع و نحوه بهره‌برداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رنجبر امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ در بازدید معاونان استانداری اصفهان و نمایندگان اتاق بازرگانی، از روند پروژه پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، اظهار کرد: برای تکمیل مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان تا مرحله بهره‌برداری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که البته تا پایان سال بر اساس مصوبه و تأکید مدیریت شهری بخشی از آن تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل تکمیل نشدن پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان این است که کارشناسان معتقدند خرید بعضی از تجهیزات و تکمیل قسمت‌ها منوط به نظر نهایی بهره‌بردار متناسب با نوع و نحوه بهره‌برداری است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان ادامه داد: استراتژی بهره‌بردار در نحوه و زمان تکمیل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان بسیار حائز اهمیت است و در این راستا انتخاب بهره‌بردار و نظر آن نیز مهم است.

وی تاکید کرد: هزینه کردن کامل برای پروژه از سوی شهرداری اصفهان و به مرحله بهره‌برداری رساندن آن برای این ابرپروژه مناسب نیست و باید ابتدا بهره‌بردار تعیین شود.

رنجبر با بیان اینکه اتاق بازرگانی اصفهان می‌تواند پشتیبان خوبی برای این قبیل پروژه‌ها باشد، گفت: یکی از عرصه‌های همکاری و همراهی مدیریت شهری و اتاق بازرگانی در تعیین و انتخاب مشاوران نخبه و متخصص در طرح کسب‌وکار و برندینگ این پروژه است.

کد خبر 621602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.