سجادی: بیرانوند می‌گوید کادرفنی اجازه دهد مقابل ولز بازی می‌کنم!

وزیر ورزش‌وجوانان گفت: روحیه بیرانوند به این شکل است که اگر کادر فنی اجازه دهد، روز جمعه مقابل ولز بازی می‌کند. تا شب گذشته این مسائل مشخص نبود هر چند این موضوعات جزو جزئیات داخل تیم است و تا حدی در این باره سوال می‌کنیم، اما بیشتر از آن به خودمان اجازه نمی‌دهیم بپرسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران در گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های آمریکا، انگلیس و ولز هم‌گروه است که در نخستین بازی رودرروی انگلیس قرار گرفت و شکست خورد.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که از نزدیک این دیدار را مشاهده کرده بود، امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ در حاشیه جلسه هیئت دولت درخصوص وضعیت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران، اظهار کرد: دیروز بیرانوند اذعان می‌کرد که اگر کادر فنی به من اجازه بدهد مقابل ولز بازی می‌کنم. به هر حال تصمیم نهایی با کادر فنی و سرمربی تیم است. همین‌جا به آن‌ها خسته‌نباشید می‌گویم و برای کادر فنی و کادر مدیریتی فدراسیون آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: روحیه بیرانوند به این شکل است که اگر کادر فنی اجازه بدهد، روز جمعه مقابل ولز بازی می‌کند. تا شب گذشته این مسائل مشخص نبود هر چند که این موضوعات جزو جزئیات داخل تیم است و تا حدی در این باره سوال می‌کنیم، اما بیشتر از آن را به خودمان اجازه نمی‌دهیم بپرسیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ترکیب نهایی تیم روز مسابقه که حالت محرمانه هم دارد همان روز مشخص می‌شود، اما روحیه بیرانوند خیلی خوب است، آرزو می‌کنم که مشکل او زودتر حل شود.

کد خبر 621598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.