کی‌روش: حاشیه‌سازان کارشان را به‌درستی انجام دادند/ بازیکنان دشمنان ما نیستند!

سرمربی تیم‌ ملی فوتبال ایران گفت: بازیکنان تیم ملی دشمنان ما نیستند؛ به کسانی‌که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، تبریک می‌گویم چراکه کارشان را به‌درستی انجام دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز تیم‌ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با ولز اظهار کرد: به‌خاطر حمایت‌های اصحاب‌رسانه از شما تشکر می‌کنم. دوست داریم هر زمانی که داخل زمین هستیم، افتخاری برای هواداران‌مان کسب کنیم؛ اما نتیجه‌ای که مقابل انگلیس به‌دست آمد قطعاً باعث درس عبرت ما می‌شود، آن‌هم در برابر تیمی که یکی از کاندیداهای قهرمانی جام‌جهانی است. با رفتار مناسب روحی و ذهنی باید درون زمین فقط وظیفه خودمان را انجام دهیم.

وی افزود: بازیکنان تیم‌ملی دشمنان ما نیستند؛ به کسانی‌که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، تبریک می‌گویم چراکه کارشان را به‌درستی انجام دادند.

سرمربی تیم‌ملی ایران تصریح کرد: مطمئنم اکثر مردم می‌دانند این بازیکنان در سال‌های طولانی باعث شادی و افتخار آن‌ها شده‌اند؛ می‌خواهم این نظریه که بازیکنان تیم‌ملی دشمنان ما هستند را تخریب کنم و مقابل آن بجنگم؛ دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را به‌هم بزنند.

کی‌روش ادامه داد: برخی فکر می‌کنند بازی در جام‌جهانی مقابل تیم‌هایی مثل انگلیس یا پرتغال مانند بازی پلی‌استیشن است! اما این بازی‌ها مسئولیت بزرگی بر روی دوش ما گذاشته است، به افرادی که این کار را انجام دادند تبریک می‌گویم.

وی در پایان گفت: نمی‌توانم بدون اینکه به یک رسانه تبریک بگویم، صحبت‌هایم را تمام کنم؛ شما کارتان را خوب انجام دادید چون ترکیب را ساعت‌ها قبل از بازی، صبح اول وقت اعلام کردید. این به ما نشان می‌دهد یک نفر در تیم حضور دارد که با شما صحبت کرده است. همه رسانه‌های ایرانی اینجا هستند ولی شما این کار را انجام دادید. شما یک قهرمان بزرگ هستید.

کد خبر 621581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.