روابط عمومی شهرداری شهرکرد در پیشبرد اهداف شهری چندان موفق نبوده است

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: به‌رغم تلاش زیاد مدیریت‌شهری، روابط عمومی شهرداری در پیشبرد اهداف شهری و تبیین وظایف و اقدامات انجام شده یا در حال اجرا و برنامه‌های متفاوت، موفقیت کامل نداشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ در یکصدوچهل‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: بر این باور هستیم که بهزیستی به جامعه هدف خود خدمات لازم را ارائه می‌دهد، اما با شنیدن مطالبات و مشکلات جامعه معلولان مشخص شد که سازمان بهزیستی در استان سالن‌های ورزشی خود را به‌صورت استیجاری به بخش خصوصی واگذار کرده است.

وی افزود: به عنوان یکی از نمایندگان مردم تذکر جدی در خصوص خدمات‌دهی به معلولان می‌دهم، زمین‌هایی که از شهرداری در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرکرد قرار گرفته، برای ارائه خدمات است و باید به جامعه هدف و شهروندان خدمات‌رسانی کند در غیر این صورت باید زمین‌ها به شهرداری شهرکرد بازگردانده شوند.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد افزود: باید تغییرات جدی در روابط عمومی شهرداری و سازمان‌های تابعه صورت پذیرد و نگاهی نو را سرلوحه کار خود همراه با پاسخگویی به مطالبات مردم، اصحاب‌رسانه و فضای مجازی داشته باشند.

وی ادامه داد: به‌رغم تلاش زیاد مدیریت‌شهری، روابط عمومی شهرداری در پیشبرد اهداف شهری و تبیین وظایف و اقدامات انجام شده یا در حال اجرا و برنامه‌های متفاوت، موفقیت کامل نداشته است و انتظار می‌رود با رشد روز افزون مطالبات مردم و با تغییر مدیریت‌شهری جدید در مسیری هدفمند و کاربردی قرار گیرد.

بیاتی با بیان اینکه خواستار اقدامی جهادی در بازسازی، خریداری تجهیزات و ماشین‌آلات در حوزه خدمات شهری شهرداری هستیم، گفت: اجرا و برنامه‌ریزی جمع‌آوری زباله و رفت‌وروب معابر در سطح شهر با استفاده و بهره‌گیری از تجهیزات و ماشین‌آلات در بلند مدت و به‌منظور کاهش هزینه‌های شهرداری به معاونت خدمات شهری پیشنهاد می‌شود.

کد خبر 621522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.