مجمع فعالان فضای مجازی شهرستان نائین برگزار شد

مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج نائین گفت: مجمع فعالان فضای مجازی برای نخستین‌بار در شهرستان نائین برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار یاسر زندوانی در حاشیه اولین مجمع فعالان فضای مجازی شهرستان نائین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجمع فعالان فضای مجازی برای نخستین‌بار در شهرستان نائین به همت ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مجمع را هم‌افزایی فعالان فضای مجازی به جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و جهان تشیّع عنوان کرد و افزود: نخستین مجمع فعالان فضای مجازی با حضور مهندس رضا غفوری، کارشناس سواد رسانه و مسئول سازمان فضای مجازی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار شد.

مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین گفت: در این برنامه، دو نفر از فعالان فضای مجازی به نمایندگی از دیگر فعالان این حوزه به بیان مطالبات و پیشنهادات فعالان فضای مجازی شهرستان در حضور مسئولان شهرستانی پرداختند که با استقبال مسئولان به ویژه سرپرست فرمانداری شهرستان نائین مواجه شد.

وی ادامه داد: در پایان این برنامه نیز از تیم‌های تخصصی برادران و خواهران که در رویداد ملی تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج استان اصفهان حضور یافته بودند، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایمنا، مجمع فعالان فضای مجازی شهرستان نائین برای نخستین بار با حضور فعالان فضای مجازی، مسئولان سطح شهرستان نائین، هنرمندان و افراد تأثیرگذار در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان با سخنرانی رئیس سازمان فضای مجازی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان برگزار شد.

کد خبر 621433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.