گوشی‌های سری ۱۳ شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری ۱۳ شیائومی به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 SoC مجهز می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی قصد دارد جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را در قالب سری شیائومی ۱۳ در بازار چین عرضه کند. در حالی که تاریخ دقیق عرضه این محصولات هنوز مشخص نشده است، انتظار می‌رود در هفته‌های آینده به صورت رسمی وارد بازار شود. پیش از عرضه این محصولات، بعضی از ویژگی‌های آن‌ها مشخص شده است. برای نمونه، مشخص شده است که گوشی‌های سری ۱۳ شیائومی به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 SoC مجهز می‌شود.

گوشی‌های جدید شرکت شیائومی به دوربین تولید شده توسط لایکا مجهز خواهند شد؛ این بدان معنا است که شیائومی و لایکا به همکاری خود ادامه خواهند داد. گوشی‌های سری ۱۳ شیائومی با استفاده از رابط کاربری سفارشی MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل جدید اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود.

با توجه به گزارش‌های ارائه شده، انتظار می‌رود گوشی شیائومی ۱۳ پرو با سنسور دوربین اصلی سونی IMX989 عرضه شود، این دوربین در گوشی Mi 12S Ultra نیز به کار گرفته شده است. مدل پرو احتمالاً دارای صفحه‌نمایش خمیده ۶.۷ اینچی OLED 2K E6 ساخت سامسونگ است.

هنوز زمان دقیق عرضه گوشی‌های سری ۱۳ شیائومی مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر به صورت رسمی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

کد خبر 621415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.