ساعت هوشمند آمازفیت POP 2 با چه قیمتی عرضه می‎‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند آمازفیت POP 2 با قیمت تقریبا ۴۹ دلار در بازار هند عرضه می‎‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آمازفیت هفته گذشته از ساعت هوشمند POP 2 رونمایی کرد؛ این گجت پوشیدنی که قیمت آن تقریباً ۴۹ دلار است با ساعت‌هایی مانند Noise ColorFit Pro 4، Realme Watch 3 Pro و OnePlus Nord Watch رقابت می‌کند. ساعت هوشمند آمازفیت POP 2 در دو رنگ مشکی و صورتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند آمازفیت POP 2 دارای صفحه‌نمایش مربعی شکل ۱.۷۸ اینچی با کیفیت HD است. این محصول از صفحه‌نمایش همیشه روشن بهره می‌برد و تا پنج متر زیر آب مقاوم است. ساعت هوشمند جدید شرکت آمازفیت دارای بدنه‌ای از آلیاژ آلومینیوم است یک دکمه نیز در سمت راست آن تعبیه شده است.

ساعت هوشمند آمازفیت POP 2 دارای مانیتور ضربان قلب، سنسور SpO2 و ردیاب خواب است و قادر است بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف را ردیابی کند. این ساعت هوشمند به منظور برقراری تماس تلفنی بلوتوثی به بلندگو و میکروفون داخلی مجهز شده است؛ یک دستیار صورتی داخلی نیز دارد.

این محصول همچنین اعلان‌هایی برای رسانه‌های اجتماعی، آب‌وهوا، یادآوری‌های تقویم و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. انرژی مورد نیاز گجت پوشیدنی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۲۷۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود با یک بار شارژ کامل این محصول می‌توان ۱۰ روز از آن استفاده کرد.

کد خبر 621414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.