گلایه شهروندان از اجرای ناقص طرح بلوار آبشار+ پاسخ شهردار

شهروندان ساکن در خیابان آبشار شهر گلپایگان نسبت به اجرای ناقص طرح احداث بلوار خیابان آبشار معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به شواهد عینی و اذعان شهروندان، درصد وقوع تصادفات در بلوار آبشار شهر گلپایگان پس از احداث آن بیشتر اتفاق می‌افتد و در مدت زمان کوتاهی دو مورد واژگونی خودرو اتفاق افتاده افتاده است.

شهروندان ساکن در خیابان آبشار می‌گویند هزینه‌های اجرای پروژه بلوک‌فرش و آسفالت از محل بیت‌المال است و نباید بیهوده هدر برود، با احداث بلوار مخالف نیستیم، اما نحوه اجرای این طرح معایبی دارد و لازم است اصلاح هندسی انجام شود.

یکی از مشکلات بلوار عرض کم خیابان‌های دو طرف است و پیاده‌راه‌های بلوار نیز تنها چهار متر است که یکی از علل اصلی تصادف است.

عده‌ای از شهروندان ساکن در خیابان آبشار شهر گلپایگان در تماس با خبرگزاری ایمنا نسبت به طرح ناقص هندسی بلوار اعتراض کرده‌اند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان هستند.

شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

طرح ایمن‌سازی بلوار پس از بررسی‌های فراوان مصوب و اجرایی شده است

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان در خصوص بروز تصادفات در بلوار آبشار به خبرنگار ایمنا، گفت: در پی درخواست‌های متعدد شهروندان و اعلام نقطه حادثه‌خیز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در جلسه شورای ترافیک شهرستان، دو طرح به منظور ایمن‌سازی این منطقه ارائه و پس از بررسی‌های فراوان و تأیید اعضای شورای ترافیک، طرح فعلی مصوب و اجرا شده است.

وی افزود: در طرح تأییدی، رفیوژ میانی محدوده بلوار ظفر اجرا شده است که با توجه به وجود کانال انتقال آب متعلق به امور منابع آب شهرستان و عرض کم خیابان، اجرای پوشش روی کانال آب در دستور کار قرار دارد.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: به منظور آشکارسازی بلوار احداث شده رنگ‌آمیزی جداول، نصب تابلوهای راهنما و چراغ راهنمایی، گل میخ و بولارد انجام شده است.

کد خبر 621404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.