بازار به تعادل رسید

در بازار فرابورس نیز شاهد رشد ۳۲ واحدی بودیم، نمادهای زاگرس، صبا و دی بیشترین تأثیر منفی را داشتند و نمادهای شراز، غصینو، خدیزل و وهور بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بورس امروز شاهد افت ۹۴۳ واحدی بود، شاخص هم وزن نیز رشد یک هزار واحدی داشت، در بازار بورس امروز نمادهای خودرویی در ابتدا پر عرضه بودند و سپس پرتقاضا شدند، نمادهای فولاد، شپنا، شتران، فملی و شبندر بیشترین تأثیر منفی را بر بازار گذاشتند و نمادهای خسپا و خبهمن بیشترین تأثیر مثبت را داشتند، در بازار فرابورس نیز شاهد رشد ۳۲ واحدی بودیم، نمادهای زاگرس، صبا و دی بیشترین تأثیر منفی را داشتند و نمادهای شراز، غصینو، خدیزل و وهور بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.

بازار بورس و فرابورس چه تغییراتی کرد؟

شاخص کل بازار بورس تهران امروز با افت ۹۳۹ واحدی به سطح یک میلیون ۴۰۷ هزار ۶۵۸ واحد رسید و شاخص کل هم وزن با رشد یک هزار ۱۵ واحد در سطح ۴۰۵ هزار ۴۵۸ واحد قرار گرفت.

تعداد نمادهای مثبت بازار بورس: ۱۵۸

تعداد نمادهای منفی بازار بورس: ۱۴۶

شاخص کل فرابورس هم امروز با رشد ۳۲ واحدی به سطح ۱۸ هزار ۵۴۲ واحد رسید.

تعداد نمادهای مثبت بازار فرابورس: ۱۵۸

تعداد نمادهای منفی بازار فرابورس: ۱۴۶

ارزش و حجم معاملات

ارزش معاملات: بازار بورس و فرابورس به ۳۳ هزار ۷۷۵ و ۱۳۴ هزار ۱۹۱ میلیارد ریال بود.

حجم معاملات: بازار بورس و فرابورس به ترتیب هفت میلیارد و چهار میلیارد ۳۹۹ میلیون برگه سهم بود.

همای، خساپا، خودرو، خگستر، کمند.

بیشترین حجم معامله

همای، خساپا، خودرو، خگستر، خبهمن.

بیشترین افزایش قیمت

غپینو، خفنر، ثمسکن، غشاذر، پردیس.

بیشترین کاهش قیمت

وبانک، سپاها، ثمسکن، ساراب، سشرق.

وضعیت تکنیکالی شاخص کل

حمایت: یک میلیون ۴۰۰ هزار واحد.

مقاومت: یک میلیون ۴۲۰ هزار واحد.

تحلیل: بازار در یک حالت تعادلی قرار گرفته است در صورتی که بتواند تا محدوده یک میلیون ۴۲۰ هزار واحد پیش رود و از این سطح عبور کند انتظار رشد تا سطوح بالاتر را خواهیم داشت.

زمان معاملات بازارهای مالی و مشتقه بورس کالا تغییر کرد

بورس کالا در دو اطلاعیه جداگانه از تغییر ساعت پایان معاملات بازار قراردادهای مشتقه، صندوق‌های کالایی، سلف موازی استاندارد و نمادهای گواهی سپرده کالایی پیوسته خبر داد. براساس اطلاعیه مدیریت بازارهای مشتقه و صندوق‌های کالایی بورس کالای ایران، ساعت پایان بازار قراردادهای مشتقه شامل آتی و اختیار معامله، صندوق‌های کالایی و بازار سلف موازی استاندارد از روز سه شنبه اول آذر رأی ساعت ۱۶ خواهد بود.

کد خبر 621366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.