موافقت رئیس جمهور با استعفای رستم قاسمی/ سرپرست وزارت راه و شهرسازی منصوب شد

رئیس‌جمهور با استعفای مهندس رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی به دلیل تشدید بیماری موافقت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ضمن قدردانی از تلاش‌های آقای قاسمی در دوران مسئولیت در وزارت راه و شهرسازی و آرزوی سلامتی برای ایشان، با استعفای مهندس رستم قاسمی در پی تشدید بیماری، موافقت و ابراز امیدواری کرد که دولت پس از بهبودی کامل همچنان بتواند از توانمندی‌های ایشان بهره‌مند شود.

در پی قبول استعفای قاسمی از وزارت راه و شهرسازی، رئیس‌جمهور شهریار افندی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

کد خبر 621328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک ایرانی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    شهر چمستان مساحتی معادل ۱,۵۴۷ کیلومتر مربع دارد. چمستان دارای ۹۶ پارچه آبادی است. لیست مشاورین املاک و آژانس های مسکن در این محدوده طبق آماری که در سایت http://www.manzelan.com/ آمده است 633 مشاور املاک مسکن می باشد. و این در حالی است که در یک منطقه تهران با این تراکم زیاد جمعیت و تعداد واحد مسکونی این تعداد مشاور مسکن وجود ندارد. آیا برای این منطقه این تعداد مشاور املاک لازم است در حالیکه هیچ مغازه دیگری مانند داروخانه . درمانگاه . و سایر مایحتاج مردم وجود ندارد؟ و هیچ نظارت درستی بر آنها نیست ؟ آنها مردم را چپاول میکنند .