وزیر کشور: مردم ایران مقاوم و مستحکم در صحنه هستند

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن در آخرین مراحل تحقق استراتژی‌های خود است، گفت: مردم، مقاوم و مستحکم در صحنه هستند و دولت هم در خدمت این مردم است.

به گزارش ایمنا، احمد وحیدی روز سه شنبه در آیین تکریم محسن منصوری استاندار سابق تهران و معارفه علیرضا فخاری استاندار تهران، اظهار کرد: یکی از دلایل اغتشاشات اخیر این است که دشمنان نمی‌خواهند کارهای بزرگی که در بخش‌های مختلف کشور اتفاق می‌افتد، به گوش مردم ایران برسد.

وی ایجاد فاصله بین مردم و نظام را دیگر هدف این اغتشاشات برشمرد و افزود: حضور میلیونی مردم ایران در ۱۳ آبان و همچنین بزرگداشت شهدای امنیت در شهرهای مختلف خلاف این موضوع را ثابت می‌کند.

وزیر کشور با بیان اینکه عده‌ای از مردم از اهانت به قرآن و پرچم کشورمان آزرده خاطر هستند، تاکید کرد: دل مردم از دشنه‌خوردن جوانانشان به رنج آمده است.

رئیس شورای امنیت کشور خاطرنشان کرد: دشمن در آخرین مراحل تحقق استراتژی‌های خود است. البته دشمن همچنان سعی دارد این فضا را به بهانه‌های مختلف مانند بهانه‌های حقوق بشری یا برنامه هسته‌ای ایران حفظ کند اما انقلاب ما قوی‌تر از آن است که بتوانند آن را بلرزانند.

وزیر کشور اضافه کرد: عده‌ای که در وقایع اخیر بازداشت شدندT نادم بودند و ابراز بی اطلاعی می‌کردند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیاری از اینها جوانان ما هستند؛ اما دچار انحراف ذهن شده‌اند. باید بدانیم دشمن آخرین ذخایر خود را به کار بسته است.

وحیدی گفت: مهم این است که اینها به حول و قوه الهی، در میدان بودن نیروهای مسلح و قدرت بسیجیان، راه به جایی نخواهند برد. شهید آرمان علی‌وردی نمایش یک بسیجی تمام عیار و نمونه یک دهه هشتاد واقعی است.

رئیس شورای امنیت کشور افزود: در این اغتشاشات تعدادی هم دچار آسیب شدند و باید کمک کنیم که آنها هم برگردند و نجات پیدا کنند. روحیه جمهوری اسلامی روحیه متانت و شفقت است. برای همین خواستار برگشت گرفتارشدگان است.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به انتخاب استاندار جدید تهران، تصریح کرد: از زحمات آقای منصوری و همچنین حضور آقای فخاری قدردانی می‌کنم. امیدوارم هر دو در سمت‌های جدید خود توفیقاتی داشته باشند.

در پایان، مراسم تودیع و معارفه استاندار پیشین و جدید تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد، اعضای مجمع نمایندگان استان تهران برگزار شد و علیرضا فخاری به طور رسمی فعالیت خود را به عنوان استاندار تهران آغاز کرد.

کد خبر 621314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.