دانمارک صفر- تونس صفر/ اولین بدون گل جام

دیدار تیم های دانمارک و تونس با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های روز نخست گروه D جام جهانی ۲۰۲۲، امروز _سه‌شنبه، اول آذرماه_ از ساعت ۱۶:۳۰ تیم‌های دانمارک و تونس در ورزشگاه شهر آموزش به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

روز نخست گروه D جام جهانی ۲۰۲۲

دیدار تیم‌های دانمارک و تونس

ورزشگاه: شهر آموزش

گل‌ها: -

اخطار: راسموس کریستنسن (دقیقه ۲۴) و ماتیاس ینسن (دقیقه ۷۸) از از دانمارک؛ یاسین خنیسی (دقیقه ۸۶) از تونس

دانمارک: اشمایکل، آندرسن، کیائر (۶۵- ماتیاس ینسن)، آندریاس کریستنسن، راسموس کریستنسن، هویبرگ، دلینی (۱+۴۵- میکل دامسگارد)، میله، اسکوف اولسن (۶۵- یسپر لیندستروم)، دولبرگ (۶۵- آندرس کورنلیوس) و اریکسن

سرمربی: کسپر هیولماند

تونس: داهمن، طالبی، مریاح، برون، دراگر (۸۸- کچریدا)، صخیری، لعیدونی (۸۸- ساسی فرجانی)، عبدی، بن سلیمان (۶۷- نعیم سلیتی)، مساکنی (۸۰- هانیبال) و جبالی (۸۰- خنیسی)

سرمربی: جلال قادری

داور: سزار راموس (مکزیک)

شرح بازی:

نخستین بازی گروه D جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی بین دانمارک و تونس برگزار می شد که شاید خیلی ها دانمارک را تیمی از پیش برنده در این بازی می پنداشتند اما در عمل اینطور نبود. تونس که با ترکیبی جسورانه و هجومی پا به زمین گذاشته بود فراتر از انتظار ظاهر شده بود و هرچند دانمارک در نیمه نخست بیشتر از حریف خود صاحب توپ و میدان بود اما این تونس بود که موقعیت های خطرناک تری روی دروازه دانمارک به وجود می آورد، هرچند در نیمه نخست هیچکدام از دو تیم به گل نرسیدند. شاید مهم ترین اتفاق نیمه نخست مصدومیت نسبتاً شدید دیلینی، هافبک دفاعی دانمارک بود که باعث تعویض او در میانه نیمه نخست شد، دیلینی یکی از هافبک های تاثیرگذار دانمارک در سیستم ۳-۵-۲ این تیم به شمار می رفت و مصدومیت او که احتمالاً با از دست دادن سایر دیدارهای این تورنمنت نیز همراه باشد بدترین خبر برای دانمارک بود.

بازی دو تیم در نیمه دوم بیشتر فیزیکی و پر زد و خورد دنبال شد. تیمی که بیشتر به دنبال زدن گل برتری بود و برای رسیدن به دروازه حریف تعویض انجام می داد دانمارک بود اما تونس به لطف دفاع تیمی منسجم و قدرت بدنی بالای بازیکنان خود حریف اروپایی خود را کنترل کرد. دانمارک البته یکی دو بار روی ارسال های خطرناک بازیکنانش تا آستانه باز کردن دروازه تونس پیش رفت اما بخت با شاگردان قادری همراه بود که دروازه این تیم باز نشد.

با این تساوی دو تیم در ادامه رقابت ها امیدوار ماندند. استرالیا و فرانسه دیگر هم گروهی های تونس و دانمارک در گروه D هستند.

شرح گل‌ها:

دقایق حساس:

دقیقه ۱۱- انیس بن سلیمان در پشت محوطه جریمه دانمارک صاحب توپ شد و ضربه خطرناک او با برخورد به مدافعان دانمارک راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۳- توپ برگشتی کرنر دانمارک در پشت محوطه جریمه به هویبرگ رسید که او با یک شوت محکم دروازه تونس را نشانه گرفت اما این داهمن بود که توپ را مهار کرد.

دقیقه ۴۳- جبالی که در موقعیتی تک به تک فرصت خوبی برای پیش انداختن تونس داشت ضربه اش با واکنش عالی اشمایکل راهی کرنر شد.

دقیقه ۶۵- حرکت پا به توپ اریکسن تا پشت محوطه جریمه تونس در نهایت با ضربه محکم او همراه شد اما دروازه بان تونس با واکنشی عالی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۰- کرنر ارسالی از سمت راست با ضربه سر کریستنسن در تیر دور همراه شد اما توپ در حالی که از جلوی سر کورنلیوس هم رد شد با برخورد به تیر عمودی راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه ۳+۹۰- از پشت محوطه جریمه کورنلیوس توپی را به قصد ارسال روی دروازه تونس فرستاد اما توپ به سمت چارچوب دروازه تونس رفت و این داهمن بود که توپ را از زیر طاق دفع کرد.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

کد خبر 621298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.