زیست‌پذیری باید سهم همه شهروندان باشد

شهردار شهرکرد گفت: تلاش مدیریت شهری بر آن است که شهر برای همه شهروندان زیست‌پذیر شود، چراکه شهرکرد متعلق به تمام مردم استان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _سه‌شنبه یکم آذرماه _ در بازدید از اراضی سولدره با بیان اینکه ۴۳۰ هکتار از این اراضی برای احداث بوستان به شهرداری واگذار شده است، اظهار کرد: ایجاد بوستان و فضای سبز در این اراضی زمینه جذب گردشگر و توسعه گردشگری در شهرکرد را فراهم می‌کند.

وی افزود: لازم است به منظور توسعه مناطق شهری، کسب رضایت شهروندان و تأمین خدمات مورد نیاز آنها برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود.

شهردار شهرکرد یکی از نیازهای مهم شهر را افزایش کیفیت فضاهای سبز و بوستان‌های شهری دانست و خاطرنشان کرد: کاشت درخت و درختچه، زیباسازی، احداث شبکه روشنایی و نصب مجموعه بازی و سرگرمی در سولدره باید مورد توجه قرار گیرد.

واحدیان با تاکید بر اینکه تلاش مدیریت شهری بر آن است که شهرکرد برای همه شهروندان زیست‌پذیر شود، ادامه داد: افراد و اقشار مختلف باید بتوانند از خدمات شهر استفاده کنند، چراکه شهرکرد متعلق به همه شهروندان استان است.

وی با اشاره به لزوم حفظ آثار تاریخی شهر، گفت: لازم است با همکاری و مشارکت سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نسبت به احیا، مرمت و صیانت از آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهر اقدام کنیم و شهرداری نقش بسزایی در این راستا دارد.

شهردار شهرکرد افزود: وجود آثار تاریخی ظرفیت خوبی برای شهر است، چراکه می‌تواند در جذب گردشگر مؤثر باشد و موجب کسب درآمد پایدار شود.

کد خبر 621289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.