حریق پراید منجر به سوختگی راننده شد

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حریق خودروی سواری پراید، گفت: در این حادثه، راننده پراید دچار مصدومیت و سوختگی سطحی در دست و صورت شد.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص حریق مغازه‌ای در اصفهان اظهار کرد: ساعت ۱۵:۳۹ روز گذشته دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه یک مورد حریق در مغازه فروش لوازم کادویی واقع در ترمینال کاوه به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ‌های امدادونجات از ایستگاه شماره شش آتش‌نشانی به محل حریق، ادامه داد: زمان وقوع حادثه مالک در مغازه حضور نداشته است، همچنین در این حادثه هیچ شخصی دچار مصدومیت نشده است و تنها دودگرفتگی در سالن انتظار ترمینال گزارش شد.

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: آتش‌نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و ضمن مهار آتش‌سوزی، از سرایت آن به دیگر مغازه‌های همجوار جلوگیری کردند، علت این حریق در دست بررسی است.

حریق تعمیرگاه موتورسیکلت بدون مصدومیت

وی با اشاره به حریق تعمیرگاه موتورسیکلت، خاطرنشان کرد: ساعت ۲۱:۲۹ روز گذشته دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه یک مورد حریق در تعمیرگاه موتورسیکلت واقع در خیابان لاله شمالی اصفهان به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

کاوه‌آهنگران با بیان اینکه در زمان وقوع حادثه مالک در تعمیرگاه حضور نداشته است، گفت: اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره ۹ و ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند و علت این حریق در دست بررسی قرار گرفت.

حریق خودروی سواری و سوختگی راننده

وی با اشاره به حریق خودروی سواری پراید، افزود: ساعت ۱۰:۳۳ روز گذشته دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه یک مورد حریق خودروی سواری پراید در خیابان پروفسور میردامادی محله بابوکان به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اعزام اکیپ‌های امدادونجات از ایستگاه شماره ۱۰ و ۲۱ آتش‌نشانی به محل حریق، ادامه داد: در این حادثه راننده پراید که مرد ۴۸ ساله بود، دچار مصدومیت و سوختگی سطحی در دست و صورت شده بود.

کد خبر 621266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.