فریادی کَر کننده به اندازه ۶۴سال حسرت/ اژدها برگشته است!+عکس

تیم‌ملی فوتبال ولز پس از ۶۴ سال در جام‌جهانی موفق به گلزنی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ تیم‌های ملی ولز و آمریکا در نخستین بازی خود در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ۴۰ هزار نفری احمدبن‌علی برابر یکدیگر قرار گرفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

تیم‌ملی ولز که پس از بیشتر از نیم‌قرن ناکامی به رقابت‌های بزرگ جام‌جهانی بازگشته است در این بازی تا دقیقه ۸۲ از آمریکا عقب بود، اما «گرت بیل» ستاره اژدها با گلزنی از روی نقطه‌پنالتی ولز را به بازی برگرداند و برای اولین‌بار توانست در جام‌جهانی گلزنی کند و این افتخار را نیز در کارنامه پربار خود تیک بزند.

بدین‌ترتیب تیم‌ملی فوتبال ولز اولین گل خود در جام‌جهانی را پس از ۶۴ سال به ثمر رساند. نخستین گلی که با خوشحالی بی‌حد و حصر گرت بیل و یارانش همراه بود و شادی پس از گل‌شان فریادی را از اعماق وجودشان بیرون آورد که سال‌ها انباشته و در سینه حبس شده بود.

فریادی کَر کننده به اندازه ۶۴سال حسرت/ اژدها برگشته است!+عکس

تماشاگران ولز نیز با حضور در ورزشگاه احمدبن‌علی به‌طور فوق‌العاده‌ای از تیم‌ملی کشورشان حمایت می‌کردند و پس از گلزنی گرت بیل، سر از پا نمی‌شناختند. سکوهای احمدبن‌علی لحظات جذابی را در دقایق پایانی بازی ولز و آمریکا تجربه کرد و اژدهای سرخ که بالاخره به جام‌جهانی بازگشته است نخستین امتیازش را نیز در همین بازی ابتدایی کسب کرد.

فریادی کَر کننده به اندازه ۶۴سال حسرت/ اژدها برگشته است!+عکس

کد خبر 621236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.