نتایج دیدارهای گروه A جام جهانی ۲۰۲۲ قطر+جدول

مسابقات روز نخست جام جهانی ۲۰۲۲ قطربا یک دیدار از گروه A پیگیری شد که در آن تیم هلند مقابل سنگال به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات روز نخست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دیشب -دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه - با یک دیدار از گروه A پیگیری شد و تیم هلند مقابل سنگال به پیروزی رسید.

نتایج دیدارهای گروه A جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

سنگال صفر _ هلند ۲

تیم‌های ملی هلند و سنگال در چارچوب نخستین بازی مرحله‌گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه برابر یکدیگر قرار گرفتند که در این دیدار هلند با دو گل مقابل سنگال به پیروزی رسید.

با گذشت ۸۵ دقیقه بازی بدون گل دنبال می‌شد اما ارسال دقیق و حساب‌شده فرنکی دی‌یونگ روی سر کودی گاکپو و اشتباه ادوارد مندی در خروج، گل نخست بازی را به‌نام هلند رقم زد. گل دوم هلند در حالی رقم خورد که ضدحمله هلندی‌ها توپ را در اختیار ممفیس دیپای تعویضی قرار دارد، شوت وی با واکنش دو ضرب و ضعیف مندی همراه شد و روی ریباند دیوی کلاسن دیگر بازیکنی که در نیمه‌دوم به میدان آمده بود توپ را به تور دروازه سنگال چسابند و تیر خلاص را بر پیکر شاگردان سیسه وارد کرد.

قطر صفر _ اکوادور ۲

قطر میزبان در روز گذشته، در دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ در مقابل اکوادور قرار گرفت که این مسابقه با دبل والنسیا، دو بر صفر به سود زردپوشان خاتمه یافت. در دقیقه ۱۶ والنسیا توپ را خلاف جهت حرکت الشیب، به سمت راست دروازه فرستاد و اولی گل جام ۲۰۲۲ را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۱، ارسال اکوادوری‌ها از جناح چپ روی غفلت قطری‌ها در فضا خالی روی سر والنسیا به استفاده از غفلت بازیکنان قطر با یک ضربه سر توپ را دور از دستان الشیب به گوشه دروازه قطر فرستاد.

جدول نتایج دیدارهای گروه A، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

کد خبر 621192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.