افزایش تلفات حوادث کار در هفت ماهه نخست سال جاری

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه​​​​​ در هفت ماهه نخست سال جاری حدود ۹۶ نفر در حوداث ناشی از کار جان خود را از دست دادند، گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار تلفات ۷۲ نفر بوده حدود ۳۴.۷ درصد افزایش داشته است.

منصور فیروزبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار حوادث ناشی از کار، اظهار کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری حدود ۹۷ نفر که در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده بودند، در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان معاینه شده‌اند که شامل یک زن و ۹۶ مرد بوده است.

وی ادامه داد: براساس این گزارش در هفت ماهه نخست سال جاری شهرستان‌های اصفهان، کاشان، نجف‌آباد، شاهین‌شهر و میمه بیشترین آمار تلفات حوادث کار را داشته‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان تصریح کرد: در هفت ماهه نخست سال جاری حدود ۹۶ نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند، گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار تلفات ۷۲ نفر بوده حدود ۳۴.۷ درصد افزایش داشته است.

سقوط از بلندی و اصابت جسم سخت بیشترین علل فوت در حوادث کار

وی خاطرنشان کرد: سقوط از بلندی و اصابت جسم سخت همواره بیشترین سهم را در آمار تلفات حوادث کار به خود اختصاص می‌دهد، در هفت ماهه نخست سال جاری ۳۷ نفر از قربانیان حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی و ۲۷ نفر دیگر به دلیل اصابت جسم سخت جان خود را از دست داده‌اند، دلایلی مانند سوختگی، برق گرفتگی و کمبود اکسیژن در رتبه‌های بعدی مرگ در حوادث کار قرار دارد.

فیروزبخت با اشاره به افزایش آمار مصدومان حوادث کار، گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری آمار مصدومان حوادث کار که به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند ۱۱.۱ درصد افزایش یافته است، در این مدت ۱۶۸۵ مصدوم حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند که ۹۰ نفر آن‌ها زن و ۱۵۹۵ نفر مرد بودند.

کد خبر 621169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.