«رادیو جام‌جهانی» ۲۴ ساعته فعالیت دارد

مدیر رادیو جام‌جهانی درباره جزئیات شبکه رادیویی جام جهانی که از دیروز افتتاح شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی آذرمکان درباره فعالیت رادیو جام‌جهانی اظهار کرد: این شبکه از روز گذشته شروع به کار کرد و تا بیست‌وهفتم آذرماه که آخرین مسابقه جام جهانی قطر برگزار می‌شود، فعالیت خواهد داشت.

وی اضافه کرد: فعالیت این شبکه ۲۴ ساعته است. از ۶ صبح تا ساعت ۱۳ برنامه‌های تولیدی و زنده که در حوزه جام‌جهانی است روی آنتن می‌رود، همچنین مستندهایی درباره تیم‌ها داریم. چند برنامه زنده از ساعت ۱۳ تا ۱ بامداد به همراه رقابت‌ها پخش می‌شود که با تحلیل کارشناسان همراه است.

مدیر رادیو جام جهانی تصریح کرد: از ساعت یک بامداد تا ۶ صبح گزیده‌هایی از بهترین برنامه‌های دیگر شبکه‌ها و همچنین بهترین مسابقه روز قبل را پخش می‌کنیم.

وی درباره پرداخت همه شبکه‌ها به جام جهانی و وجه تمایز این شبکه با دیگر شبکه‌ها اضافه کرد: تفاوتی که شبکه جام جهانی دارد این است که ما از جزیره کیش روی آنتن می‌رویم. تحلیل کارشناسی، استودیو و گزارشگران در کیش مستقر هستند، همچنین از ظرفیت‌هایی که در کیش است در بدنه کارشناسی و بدنه صداوسیما به عنوان گزارشگر و گوینده استفاده می‌کنیم و به این ترتیب با نهادهای همکار، هم‌افزایی داریم.

آذرمکان اظهار کرد: در دوره‌های قبلی جام جهانی فقط یک گزارش از رادیو پخش می‌شد اما هم‌اکنون دو گزارش پخش می‌شود؛ یک گزارشگر از رادیو ورزش و یک گزارشگر هم از رادیو جام جهانی رقابت‌ها را گزارش می‌کند، به ویژه که هشت بازی تلاقی دارند و از ۱۶ بازی که با هم برگزار می‌شود هشت بازی را رادیو ورزش و هشت بازی هم در رادیو جام جهانی گزارش می‌شود.

وی به تعداد گزارشگران اشاره و بیان کرد: ۱۲ تا ۱۵ نفر گزارشگران ما هستند که گزارشگران قدیمی رادیو ورزش و برخی همکارانی از کیش هستند. خسرو والی‌زاده، مهرزاد عطاران، آرش اسدی و علی‌اکبر ارمنده‌ای از این جمله هستند.

کد خبر 621085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.