سلیمانی: مطالبات مردم  را پیگیری کردیم

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه مطالبات مردمی پیگیری شده است، گفت: در نشست با رئیس و معاونان شورای‌عالی استان‌ها، اولویت مطالبات شوراهای اسلامی پایه و فرادست استان چهارمحال‌وبختیاری مطرح شده است تا از طریق مسئولان کشوری پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیاوش سلیمانی امروز _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همراه با نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری طی سفر به استان تهران با ریاست و معاونان شورای‌عالی استان‌ها، دیدار و پیگیر مطالبات مردم استان چهارمحال‌وبختیاری شدیم.

وی افزود: طبق پیگیری در جلسات، دریافت دستور و قول مساعد مسئولان، برای اختصاص یک فروند بالگرد امداد و نجات به استان چهارمحال‌وبختیاری، اختصاص چند تخته چادر به عشایر استان، اعزام چند گروه ارزیاب برای بررسی میزان خسارات وارده طی سیل اخیر، اختصاص چندین دستگاه ست امداد و نجات برای پایگاه‌های هلال احمر در این استان، راه‌اندازی پایگاه هلال احمر در شهرستان‌های بن و سامان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: همچنین اختصاص ماشین‌آلات راهداری مجهز به هر شهرستان از این استان، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی استان که ۵۰ درصد به بالا پیشرفت فیزیکی دارد تا دو سال آینده، احداث زمین چمن مصنوعی در چند شهر استان، تسریع در اجرای مصوبات سفر ریاست‌جمهور به استان چهارمحال‌وبختیاری در حوزه ورزش و جوانان، قرار گرفتن چندین طرح ورزشی در استان جز پروژه‌ها با اعتبارات ملی پیگیری شد.

وی گفت: در نشست با رئیس و معاونان شورای‌عالی استان‌ها، اولویت مطالبات شوراهای اسلامی پایه و فرادست استان چهارمحال‌وبختیاری مطرح شده است تا از طریق مسئولان کشوری پیگیری شود.

کد خبر 621051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.