یک روز قرمز دیگر در بازار ارز دیجیتال

بازار رمزارزها امروز با ریزش سنگینی همراه بود، بیت‌کوین با ریزش چهار درصدی مجدد به محدوده ۱۶ هزار دلار بازگشت و اتریوم با افت هفت درصدی به محدوده یک هزار ۱۲۲ دلار رسید، بایننس کوین با افت پنج درصدی به سطح ۲۵۷ دلار رسید و یک روز قرمز دیگر در بازار رمزارزها حکم‌فرما شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش‌بینی‌ها حاکی از تداوم روند نزولی تا سطح ۱۴ هزار دلار است. همچنین نیل کشکاری، رئیس بانک فدرال رزرو مینیاپولیس گفته که فسادی در صنعت ارزهای دیجیتال وجود دارد که با سقوط FTX به پایان نمی‌رسد، زیرا کل این صنعت پوچ و بی‌معنا است و هیچ کاربردی در زندگی واقعی ندارد.

این نخستین‌بار نیست که او علیه ارزهای دیجیتال اظهارنظر می‌کند. کشکاری سال گذشته گفته بود که بیت‌کوین و اساساً تمام ارزهای دیجیتال ماهیت کلاه‌بردارانه دارند. وی اکنون می‌گوید پنج یا شش سال پیش درمورد بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال خوش‌بین‌تر بودم. اما تاکنون ۹۵ درصد چیزی که دیده‌ام تقلب، فضاسازی، سروصدا و سردرگمی بوده است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۱۶ هزار ۱۶ دلار

تغییرات: افت ۴.۱۵ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۱۲۲ دلار

تغییرات: افت ۷.۸۷ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۵۷ دلار و ۲۶ سنت

تغییرات: افت ۵.۸۱ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۵۸ دلار

تغییرات: افت ۸.۶۱ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۳۰۳ دلار

تغییرات: افت ۱.۴۷ درصدی

سولانا (SOL): ۱۱ دلار و ۶۹ سنت

تغییرات: افت ۱۰.۲۱ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۷۵۶ دلار

تغییرات: افت ۱۰.۸۱ درصدی

پالیگان:(Polygon) ۷۹ سنت

تغییرات: افت ۰.۷۹ درصدی

پولکادات (DOT): پنج دلار و ۲۰ سنت

تغییرات: افت ۷.۲۶ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۴۹۹ دلار

تغییرات: افت ۳.۶۷ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۱ دلار و ۸۷ سنت

تغییرات: افت ۱۱.۸۷ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

یک روز قرمز دیگر در بازار ارز دیجیتال

حمایت: ۱۴ هزار دلار، خط میانی و کف کانال نزولی

مقاومت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار و سقف کانال نزولی

پیش بینی: به احتمال بسیار زیاد، بیت کوین تا سطح ۱۴ هزار دلار احتمال افت قیمت داشته باشد، ساختار موج e از پنج موجی اصلاحی در حال تکمیل است.

(سیگنالی در خصوص خریدوفروش نیست.)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۴۰.۸۴ درصد

دامیننس اتریوم: ۱۸.۲۴ درصد

یک روز قرمز دیگر در بازار ارز دیجیتال

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها: ۷۲۲ میلیارد ۶۳۶ میلیون دلار

ارزش بازار حوزه دیفای: ۳۳ میلیارد ۲۵۷ میلیون دلار

یک روز قرمز دیگر در بازار ارز دیجیتالشاخص ترس و طمع

افت سه واحدی شاخص ترس و طمع و حرکت بیشتر به سمت محدوده ترس نسبت به روز گذشته

یک روز قرمز دیگر در بازار ارز دیجیتال

اخبار بازار رمزارزها

پرداخت بدهی‌های FTX ممکن است دهه‌ها طول بکشد

درحالی‌که سرمایه‌گذاران علاقه‌مند هستند تا بدانند چه زمانی می‌توانند سرمایه خود را از صرافی ورشکسته FTX پس بگیرند، وکلای هشدار می‌دهند که این فرآیند ممکن است دهه‌ها طول بکشد.

استفان ارل وکیل ورشکستگی شرکت کو کوردیس در استرالیا دراین‌باره گفت که فرآیند انحلال شرکت برای نقد کردن دارایی‌های ارز دیجیتال و سپس چگونگی توزیع وجوه کاری بزرگ خواهد بود که اگر دهه‌ها طول نکشد، سال‌ها طول خواهد کشید. او دلیل این امر را پیچیدگی‌هایی می‌داند که مشکلات ورشکستگی فرامرزی و تعارض حوزه‌های قضائی متعارض با خود به‌همراه دارد.

صرافی FTX بیش از ۳ میلیارد دلار بدهی به ۵۰ طلبکار دارد

صرافی ارزهای دیجیتال ورشکسته FTX، بدهی بالغ بر ۳.۱ میلیارد دلار به ۵۰ طلبکار برتر خود دارد. داده‌های موجود در پرونده دادگاهی این شرکت، ۱۰ طلبکار اصلی FTX حدود ۱.۴۵ میلیارد دلار طلب از این صرافی دارند. گفتنی است که در این پرونده دادگاهی، هیچ نامی به صورت مشخص ذکر نشده است و بزرگ‌ترین مورد بدهکاری این صرافی کمی بیش از ۲۲۵ میلیون دلار است.

بن آرمسترانگ: ارزهای دیجیتال نمی‌میرند

بن آرمسترانگ، اینفلوئنسر معروف یوتیوب حوزه ارزهای دیجیتال که با نام بیت‌بوی (Bitboy) نیز شناخته می‌شود، معتقد است صرف‌نظر از اینکه چه اتفاقی بیافتد، ارزهای دیجیتال نمُرده‌اند و نخواهند مُرد. آرمسترانگ با عنوان اینکه اهمیتی ندارد چه اتفاقی برای سیلورگیت، جنسیس یا گری‌اسکیل بیافتند، افزود زمانی که حدود ۹۰ درصد کل تراکنش‌های بیت کوین در صرافی مت گاکس (Mt. Gox) انجام می‌شد و تقریباً این صرافی به معنای تمام بازار بود، این صرافی هک شد و ارزهای دیجیتال باز هم زنده ماندند و پیشرفت کردند.

ویتالیک بوترین: در جریان بازار نزولی روی چیزهای ساده‌تر سرمایه‌گذاری کنید

ویتالیک بوترین، هم‌بنیان‌گذار اتریوم، اخیراً در گفت‌وگویی با «The Straits Times» به فعالان بازار ارزهای دیجیتال توصیه کرده است در جریان بازار نزولی فعلی روی «چیزهای ساده‌تر» سرمایه‌گذاری کنند. او گفته است تغییرات قیمت اتریوم را چندان از نزدیک دنبال نمی‌کند و از آنجایی که ترجیح می‌دهد دارایی‌های مختلف را خرید و نگهداری کند، درباره آینده قیمتی ارزهای دیجیتال گمانه‌زنی نمی‌کند.

نقشه بازار

یک روز قرمز دیگر در بازار ارز دیجیتال

کد خبر 621041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.