نیمی از شهرستان‌های چهارمحال‌وبختیاری مشکل آب شرب دارد

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: نیمی از شهرستان‌های استان مشکل آب شرب دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبداله صفیان امروز _دوشنبه سی‌ام آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیمی از شهرستان‌های استان مشکل آب شرب دارد که جهت رفع مشکل اخیر شهر شهرکرد تسریع در در این امر را خواستاریم.

وی خاطرنشان کرد: نقش تشکل‌های مردم‌نهاد جهت پیشبرد اهداف جوامع مشهود است، چراکه اگر تک‌روی در جامعه حاکم شود اهداف کوچک پیش می‌رود، لذا با هم بودن و در کنار هم بودن منجر به تحقق اهداف بزرگ می‌شود.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری افزود: تورم و مشکلات اقتصادی در جامعه به گونه‌ای است که اقشار ضعیف جامعه نیاز به درددل با مسئولان دارند.

وی تصریح کرد: مصوبه درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی مرکز شهرستان بروجن دریافت شده، اما در این راستا زمینی وجود ندارد که نیازمند همکاری است؛ در بخش بلداجی نیز یک درمانگاه تأمین اجتماعی نیاز است.

صفیان با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای شهرستان‌ها، بیشتر در روستاها هزینه می‌شود و شهرها از آن بی‌بهره هستند، گفت: گاهی تفکر، تنها محرومیت‌زدایی است درحالی‌که برخی شهرها نیز از امکانات بی‌بهره هستند و باید در کنار روستاها به این قشر هم توجه شود.

کد خبر 621027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.