مسابقه ایران و انگلیس با ایمنا + تحلیل و پیش‌بینی
مسابقه ایران و انگلیس

مسابقه ایران و انگلیس، امروز _سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۱_ در چهارچوب دیدارهای دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود. اگرچه پیش‌بینی بازی‌ها از اکنون دشوار است اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که شانس تیم ملی انگلستان برای صعود از گروه خود زیاد است.

دانلود صوت

مجری: رضا موحدی‌فرد / ‏‬کارشناسان: علی سرفراز، امیر شمس / ‏‬تدوین: مانیا مردانی

بازی ایران و انگلیس جام جهانی ۲۰۲۲

تیم ملی امروز در شرایطی ششمین حضور خود در تاریخ جام جهانی را تجربه می‌کند که این سومین باری است که کی‌روش را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد؛ به عبارت دیگر کی‌روش با احتساب جام جهانی قطر، به اندازه تمام مربیان تیم ملی از بدو تأسیس تاکنون این شانس را در اختیار داشته تا رؤیای صعود را محقق کند. این سرمربی پرتغالی اگر چه در دو جام قبلی توانست نمایشی بی‌نظیر از یوزه‌ای ایرانی در صحنه جهانی را کارگردانی کند با این حال، نتوانسته به این مهم جامه عمل بپوشاند.

روبه‌رو شدن در گام نخست با جدی‌ترین رقیب حاضر در گروه، احتمالاً یکی از بدشانسی‌های کی‌روش و شاگردان باشد. شکست در مسابقه ایران و انگلیس، می‌تواند کار تیم ملی در بازی دوم برابر ولز را دشوار و فشار و استرس ملی‌پوشان را دو چندان کند چراکه باخت به انگلیس و ولز به معنا حذف ایران از جام خواهد بود.

انگلیس اگرچه همواره یکی از قدرت‌ها در عرصه فوتبال بوده و با لیگ سراسر جذابیت و میلیون‌ها بیننده، نقش مهمی در معادلات جهانی فوتبال بازی کرده اما سال‌ها است در فوتبال ملی توفیق چندانی نداشته است. آن‌ها پس از قهرمانی در جام جهانی ۱۹۶۶ که میزبانی آن را برعهده داشتند، هرگز حتی طعم حضور در فینال را نچشیده‌اند.

نتیجه مسابقه ایران و انگلیس به گفته بیشتر کارشناسان به نفع تیم ملی انگلستان خواهد بود.

مسابقه ایران و انگلیس / مروری بر تمام ابعاد

کد خبر 621008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    متاسفانه انگلیس می برد و من دعا می کنم ایران ببرد.
  • عدنان خزاعلی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    یا مساوی یا صفر صفر
  • عدنان خزاعلی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    0 1
    ایران۲ انگیلیس۶