وجود ظرفیت‌ در بافت‌های فرسوده حرم‌های مطهر

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر وزارت راه‌وشهرسازی گفت: براساس بررسی‌های انجام شده، ظرفیت‌های بالقوه و دست‌نخورده‌ای در بافت‌های فرسوده حرم‌های مطهر کشور برای ایجاد اماکن اقامتی و ارزان‌قیمت مراکز وجود دارد.

میلاد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تشریح فرصت‌های سرمایه‌گذاری عام‌المنفعه در بافت‌های فرسوده اطراف حرم مطهر، اظهار کرد: همه زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح‌های عام‌المنفعه در بافت فرسوده اطراف حرم مهیا است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اطراف حرم جذابیت برای سرمایه‌گذاری دارد، گفت: صندوق سرمایه‌گذاری از هرگونه سرمایه‌گذاری عام‌المنفعه در بافت‌های فرسوده در بخش‌های اقامتی و بهداشتی درمانی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

مدیرعامل صندوق سرمایه‌گذاری طرح حرم‌های مطهر وزارت راه‌وشهرسازی افزود: رویکرد صندوق سرمایه‌گذاری فراهم شدن زمینه اقامت ارزان و زیارت آسان در بافت‌های فرسوده برای زائران است.

امینی با بیان اینکه این صندوق هم از طرح‌های سرمایه‌گذار و هم از خیران در پروژه‌های عام‌المنفعه حمایت می‌کند، افزود: با این حال همه بافت‌های فرسوده در اطراف حرم‌های مطهر شهرهای مشهد، قم، شیراز و شهر ری آماده پذیرش سرمایه گذاران ایرانی و کشورهای مسلمان است.

وی ادامه داد: گستره بافت‌های فرسوده حرم‌های مطهر مشهد، قم، شیراز و شهر ری ۱۴۰۰ هکتار است

کد خبر 620949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.