صرفه‌جویی ارزی با تولید دستگاه درمان ناباروری

مدیر یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی که به‌تازگی موفق به تولید دستگاه «کاتتر انتقال جنین» برای درمان ناباروری شده است، گفت: تولید «کاتتر انتقال جنین» توانسته است تا حدود دو میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی برای کشور به همراه داشته باشد.

محسن خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از سال ۱۳۹۸ در حوزه تولید محصولات درمان ناباروری فعالیت می‌کند، اظهار کرد: موفق به تولید چهار محصول در حوزه درمان ناباروری از جمله کاتتر انتقال جنین شده‌ایم.

وی در رابطه با مزایای دستگاه «کاتتر انتقال جنین» در مقایسه با نمونه‌های خارجی افزود: «کاتتر انتقال جنین» محصول جدید این شرکت، نسبت به نمونه‌های خارجی از نظر قیمتی ۴۰ درصد ارزان‌تر است؛ این محصول توانسته است تاییدیه مراکز نظارتی کشور در حوزه پزشکی و درمان ناباروری را اخذ کند.

در مقایسه این محصول با نمونه‌های خارجی از لحاظ کیفی می‌توان گفت این محصول توانسته بسیاری از نقاط ضعف نمونه‌های خارجی را در زمینه درمان ناباروری اصلاح کند تا جایی که بسیار از مراکز مهم ناباروری در ایران از این محصول استفاده می‌کنند.

این مدیر شرکت دانش‌بنیان در رابطه با صرفه‌جویی ارزی این محصول خاطرنشان کرد: تولید «کاتتر انتقال جنین» توانسته است تا حدود دو میلیون یورو صرفه‌جویی ارزی برای کشور به همراه داشته باشد. کشورهای زیادی تولیدکننده کاتتر انتقال جنین هستند، اما عمدتاً واردات از مبدا کشورهای فرانسه، انگلیس و آمریکا مورد تائید مراکز بهداشتی و درمانی کشور است.

این محصول در مراکز ناباروری مهم کشور همچون مراکز شریعتی، رویان و ابن‌سینای تهران، مشتاق و شهید بهشتی اصفهان همچنین رضوی مشهد حتی بالای ۵۰ درصد مراکز درمان ناباروری مهم کشور استفاده می‌شود.

کد خبر 620942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.