حاج صفی: سوپرایز خاصی نداریم/مقابل انگلیس باید دست‌پر از زمین خارج شویم

کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: اینکه به قطر آمده‌ایم دلیل نمی‌شود برای مردم کشورمان احترامی قائل نمی‌شویم بلکه می‌خواهیم صدای آن‌ها باشیم و سخت بجنگیم تا مردم را خوشحال کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احسان حاجی‌صفی در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران مقابل انگیس اظهار کرد: ابتدا باید بگویم ما بازیکنان تیم‌ملی با مردم هم‌درد هستیم. تمرینات خوبی را در روزهای گذشته پشت‌سر گذاشتیم و روزبه‌روز هماهنگ‌تر شدیم و بازی خوب و دوستانه‌ای مقابل تونس برگزار کردیم؛ نقاظ ضعف‌مان را برطرف کردیم و خداروشکر صدرصد برای بازی با انگلیس هستیم و مصدومی هم نداریم. امید ابراهیمی تنها مصدوم تیم ماست و امیدواریم هرچه زودتر دوران مصدومیتش را پشت‌سر بگذارد.

وی درخصوص حریف سخت ایران در بازی اول افزود: همه می‌دانند انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست؛ حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و امیدواریم فردا بازی خوبی انجام بدهیم و در آخر امیدوارم فردا با امتیاز از میدان خارج شویم و مردم را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم‌ملی فوتبال ایران در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی‌بر اتفاقات جدید در بازی مقابل انگیس گفت: خیر؛ سورپرایز خاصی نداریم، در بازی با تونس روی دو اتفاق گل خوردیم. در بازی با اروگوئه و سنگال هم این اتفاقات بود. بازی را خوب شروع کردیم و نتایج خوبی گرفتیم. در بازی با تونس هم با وجود انجام بازی خوب توپ‌هایمان گل نشد.

احسان حاجی‌صفی خاطرنشان کرد: انگلیس تیم خوبی است و نفرات خوبی دارد؛ اما یک تیم هستیم و بهترین عملکردمان را در زمین اجرا خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. شرایط کشورمان خوب نیست و این را بازیکنان هم می‌دانند اما فردا یک بازی خیلی مهم داریم. در تورنمنت‌ها، بازی‌های نخست خیلی مهم است و امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

وی درخصوص وضعیت فعلی مردم در کشور ایران اینگونه پاسخ داد: ما اینجا هستیم و دلیلش این نیست که به مردم احترام نگذاریم، هرچه داریم از مردم داریم و برای اینکه صدای مردم باشیم در اینجا هستیم که سخت بجنگیم و تلاش کنیم و گل بزنیم و گل را به مردم ایران تقدیم کنیم.

کد خبر 620875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.