گوشی‌های سری P60 هواوی چه زمانی عرضه می‌‎شود؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری P60 هواوی احتمالاً در سه ماهه اول سال آینده میلادی عرضه می‎‌شوند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک افشاگر اعلام کرده است که گوشی‌های سری P60 هواوی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه می‌شود، به نظر می‌رسد که این محصولات به پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز می‌شود و از طریق سیستم‌عامل HarmonyOS 3.1 اجرا می‌‏شود.

شرکت هواوی نسخه HarmonyOS 3.1 را در ماه مارس و آوریل ارائه خواهد کرد که با زمان رونمایی گوشی‌های سری P60 مطابقت دارد. گوشی‌های سری P60 هواوی با قابلیت‌های جدید عکاسی و فناوری تصویربرداری XMAGE در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به رندرهای فاش‌شده از سری هواوی P60، این گوشی از دوربین پشتی با ظاهر مربعی بهره خواهد برد، دوربین سلفی آن نیز در بریدگی بیضی شکل مرکز بالای نمایشگر آن قرار خواهد گرفت.

علاوه بر معرفی سری P60 هواوی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ میلادی، شاهد معرفی یک ساعت هوشمند جدید نیز خواهیم بود. بنابراین به نظر می‌رسد شرکت هواوی قصد دارد در کنار گوشی‌های سری P60 از محصولات دیگر خود نیز رونمایی کند قطعاً افرادی که در انتظار پرچم‌داران بعدی این شرکت هستند، با این اقدام هیجان‌زده خواهند شد. شرکت هواوی تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی‌های سری P60 به صورت رسمی منتشر نکرده است.

کد خبر 620865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.