بررسی ویژگی‌های دست‌خط زن ۴۷ ساله

یک گرافولوژیست گفت: با وجود اینکه دست‌خط شفافیت مطلوبی دارد و با دقت نگارش‌ شده است، اما هنرمندانه و فانتزی نیست؛ البته مشخص است که شخص تلاش کرده متن را با دقت و به‌خوبی ترسیم کند.

محمود محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نخستین ویژگی دست‌خط این زن ۴۷ ساله راست دست، فاصله کم بین متن و ابتدای صفحه است، اظهار کرد: درواقع متن تحریر شده به سمت بالا کشیده شده است. دومین ویژگی این دست‌خط نزدیکی امضا به متن است. حاشیه صفحه تقریباً متعادل و یک دست است همچنین دست‌خط از شفافیت خوبی برخوردار بوده و تحریر دندانه‌ها به طور کامل رعایت شده است.

وی ادامه داد: با توجه به نوع دست‌خط احتمالاً روی صفحه خط‌دار نیز ویژگی‌های متن ثابت خواهد ماند و تغیری نمی‌کند. با وجود اینکه دست‌خط شفافیت مطلوبی دارد و با دقت نگارش‌شده است، اما هنرمندانه و فانتزی نیست؛ البته مشخص است که شخص تلاش کرده متن را با دقت و به‌خوبی ترسیم کند.

محجوب تاکید کرد: به‌طورکلی این شخص از هنرهای دستی و فعالیت‌هایی که مربوط به ترسیم است برخوردار نیست، اما در فعالیت‌های روزانه بسیار منظم و پیگیر است، همچنین تلاش دارد که فعالیت‌های خود را به‌موقع انجام دهد.

وی در رابطه با ویژگی‌های دیگر این فرد گفت: این فرد قابل اعتماد است و از نظر هوشی خیلی تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد که این مسئله ویژگی‌های مثبت و منفی دارد؛ درواقع اینکه شخصیت فرد مشخص است ویژگی مثبتی محسوب می‌شود، اما از طرفی فرد به تغییر اشتیاقی ندارد و تلاش دارد که راه خود را ادامه دهد.

این گرافولوژیست در رابطه با ویژگی‌های دست‌خط این زن ۴۷ ساله راست‌دست گفت: امضای این شخص بسیار ساده بوده و فرم خاصی ندارد. ابتدای امضا چرخش کوچکی دارد که احتمالاً ابتدای اسم یا فامیل است. با توجه به ویژگی‌ها احتمالاً امضای این فرد مربوط به قدیم بوده و حرف انگلیسی موجود نیز مربوط به دوران دبیرستان شخص است.

وی افزود: این شخص می‌تواند فردی باشد که در پست‌های کارمندی به خوبی فعالیت می‌کند؛ درواقع این شخص نمی‌تواند جزو رهبران باشد و بهتر است مباحث عملیاتی به این شخص سپرده شود.

محجوب اشاره کرد: این فرد رک و راست بوده، اما با وجود اینکه حرف خود را بیان می‌کند پرخاشگر نیست و برخی اوقات با وجود اینکه از دید دیگران بسیار منطقی است، آرمان‌گرایی نیز دارد.

وی در همین رابطه ادامه داد: معمولاً این شخص تلاش دارد که روابط اجتماعی خود را در سطح یکسان و باقاعده حفظ کند.

این گرافولوژیست خاطرنشان کرد: «بهترین بودن» برای هر شخص متفاوت است، درواقع یکی از ویژگی‌های خوب این فرد نداشتن تردید در مسیر خود است.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های این فرد، اصطلاحاً «مرد عمل بودن» است اما گاهی اوقات تصور می‌کند که باید سریع وارد عمل شود و احساس می‌کند که زمان مورد نیاز برای انجام کارش گذشته است.

بررسی ویژگی‌های دست‌خط زن ۴۷ ساله

کد خبر 620839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.