ارزشمندترین بازیکنان گروه اول جام‌جهانی+عکس

ستاره‌های تیم‌ملی هلند با اختلاف ارزشمندترین بازیکنان حاضر در گروه اول جام‌جهانی ۲۰۲۲ هستند و دو بازیکن از سنگال و یک بازیکن از اکوادور نیز در این لیست جای گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازی‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز _یک‌شنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ با دیدار افتتاحیه میان تیم‌های ملی قطر و اکوادور در ورزشگاه البیت شهر الخور آغاز می‌شود و دومین دیدار گروه اول نیز فردا _سی‌ام آبان‌ماه_ با تقابل هلند و سنگال در ورزشگاه الثمامه پیگیری خواهد شد.

گروه اول رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲، توسط تیم‌های ملی قطر، اکوادور، هلند و سنگال که به ترتیب از قاره‌های آسیا، آمریکای‌جنوبی، اروپا و آفریقا کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، سطح متفاوتی دارند.

همین مسئله باعث شده طبق بررسی آماری سایت جهانی ترانسفرمارکت، ارزشمندترین بازیکنان این گروه معرفی شوند که باتوجه به حضور هلند در این گروه، هفت بازیکن این تیم در بین ۱۰ بازیکن گران‌قیمت قرار دارند، از تیم‌های ملی سنگال و اکوادور نیز فقط سه بازیکن حضور دارند و قطر نیز در این بین نماینده‌ای ندارد.

البته اگر سادیو مانه مهاجم فوق‌العاده سنگالی‌ها مصدوم و از جام‌جهانی خارج نمی‌شد می‌توانست در رده دوم یا سوم این لیست قرار بگیرد.

ماتیاس ده‌لیخت با ۷۰ میلیون‌یورو، فرنکی دی‌یونگ و ویرجیل فن‌دایک با ۵۰ میلیون‌یورو و جولیر تیمبر با ۴۵ میلیون‌یورو جزو چهار بازیکن ارزشمند گروه اول قرار گرفته‌اند که همگی ستاره‌های تیم‌ملی هلند هستند.

ارزشمندترین بازیکنان گروه اول جام‌جهانی+عکس

کد خبر 620828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.