بررسی درخواست باشگاه هورسان در کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون والیبال درخواست باشگاه هورسان رامسر درباره رای صادره کمیته انضباطی را بررسی و مفاد آن را دوباره تایید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم والیبال گیتی پسند و هورسان رامسر در هفته ششم لیگ برتر والیبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

نشست کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه _نهم آبان_ برای بررسی حاشیه این دیدار برگزار شد و رحمان محمدی‌راد سرمربی هورسان رامسر به یک جلسه محرومیت قطعی و ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جلسه کمیته استیناف به درخواست باشگاه هورسان رامسر در _هجدهم آبان_ تشکیل و با توجه به محتویات پرونده و چگونگی مفاد لایحه اعتراضیه و نیز با لحاظ وقایع تخلفاتی پیش آمده، کمیته استیناف، فسخ رسیدگی را پس از شور اعلام و به شرح ذیل مبادرت به انشا رأی کرد.

در خصوص تجدید نظرخواهی باشگاه فرهنگی ورزشی هورسان رامسر، با توجه به محتویات پرونده انضباطی و مستندات و مدارک و گزارش اعلام شده و مبانی و استدلال حاکم بر رأی صادره و اینکه از یک سو، تجدید نظرخواهی از رأی می‌بایست از ناحیه محکوم علیه (محکوم پرونده) صورت پذیرد که در مانحن فیه باشگاه اقدام به اعتراض و تجدید نظرخواهی کرده است، و از جهت دیگر دلیلی که مبین نقض و بی اعتباری رأی صادره گردد، ارائه نشده است، خللی به رأی صادره وارد نیست.

گفتنی است نخستین بخش رأی صادره مبنی بر محرومیت اجرا شده و واجد اجرای مجددّ نیست.

کد خبر 620806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.