انحراف پژو ۴۰۵ از جاده یک فوتی برجا گذاشت

رئیس پلیس‌راه جنوب استان فارس با اشاره به انحراف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور مواصلاتی فراشبند_نوجین، گفت: سواری پژو به دلیل نداشتن توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و واژگون شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حمدالله هوشمندی امروز _ یک‌شنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به انحراف یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور مواصلاتی فراشبند_نوجین، اظهار کرد: پس از گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در این محور مواصلاتی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مأموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده سواری پژو ۴۰۵ حامل سه سرنشین به دلیل توانایی نداشتن در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان فارس با بیان اینکه در این حادثه دو سرنشین فوت و راننده نیز مجروح و راهی بیمارستان شده است، تصریح کرد: توصیه ما به رانندگان این است که، هنگام رانندگی از عجله و شتاب بیهوده پرهیز کرده و از رانندگی با حالت خستگی و خواب‌آلودگی نیز خودداری کنند.

کد خبر 620796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.