دشمن به دنبال ایجاد اختلال در کسب و کار مردم است

فرمانده انتظامی خرمبید با بیان اینکه دشمن با برنامه‌ریزی و تبلیغات رسانه‌ای سعی در ایجاد اختلال در بازار و کسب و کار مردم دارد، گفت: هرگز اجازه چنین اقدامی را به دشمنان نخواهیم داد و امنیت مردم را خط قرمز خود می‌دانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی اکبر کریمی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی ناآرامی‌های اخیر در شهر قادرآباد، افرادی فریب خورده با ایجاد راه‌بندان، تهدید و تحریک کسبه بازار مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی، موجب رعب و وحشت برای شهروندان و بی‌نظمی در رونق بازار شده بودند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در آغاز تحقیقات اولیه، مأموران انتظامی قادرآباد موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی ۳۵ نفر از عاملان اغتشاشات را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خرمبید با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند، تصریح کرد: دشمن با برنامه‌ریزی و تبلیغات رسانه‌ای سعی در ایجاد اختلال در بازار و کسب و کار مردم دارد، از این رو هرگز اجازه چنین اقدامی را به دشمنان نخواهیم داد و امنیت مردم را خط قرمز خود می‌دانیم.

کد خبر 620790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.