۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
برای شهید "چراغی"

این روزها فضای پاییزی جای جای میهنمان با عطر لاله‌های خونین عشق و نغمه‌های معنوی پرستوهای مهاجر بهاری شده و بار دیگر ستاره درخشانی از مجاهدان یگان ویژه استان اصفهان با عروج نورانی خود یاد و خاطره دفاع مقدس را زنده کرده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن خضری، فرمانده یگان ویژه استان خراسان جنوبی در یادداشتی برای "سرهنگ اسماعیل چراغی" از فرماندهان یگان ویژه اصفهان که در حمله تروریستی به این کلان‌شهر به شهادت رسید، نوشت:

"شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می‌شود و افتخار دفاع از امنیت وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق مضاعفی است برای همه ما سربازان فدایی این مرز و بوم.

اینک که بار دیگر در فضای غبارآلود فتنه، دست دشمن از آستین مزدوران تروریست داخلی بیرون آمده و به ارض و ناموس و اموال مردم حمله‌ور می‌شوند، رزمندگانی از جنس سلمان، ابوذر، مالک‌اشتر، مردانه در خط مقدم فتنه ایستاده‌اند و حاضر هستند تا برای حفظ جان مردم عزیزمان مقاومت و ایستادگی کرده و از جان خود گذشته تا به آن‌ها آسیبی وارد نشود، ایثار و از خودگذشتگی زیبنده انسان‌های فداکار و جان برکفی است که همواره جهت رسیدن به معبود برای خدمت به مردم تلاش و مجاهدت می‌کنند.

این روزها فضای پاییزی جای جای میهنمان با عطر لاله‌های خونین عشق و نغمه‌های معنوی پرستوهای مهاجر بهاری شده و بار دیگر ستاره درخشانی از مجاهدان یگان ویژه استان اصفهان با عروج نورانی خود یاد و خاطره دفاع مقدس را زنده کرده است.

شهادت، کلاس همیشه دایری است که تمام انسان‌ها را در هر برهه از زمان ثبت‌نام می‌کند و شهدا محصلان برگزیده این مدرسه‌اند، شهدا تفسیر بارز باران هستند بر غبار فتنه حاکم بر این ایام، شهدا به قله کمال رسیده‌اند اما رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما نهاده‌اند.

اینک وظیفه خود دانستم با قلم قاصر خود ادای دینی کرده و نام و ذکرش را به زبان بیاورم و به یاد آن شهید خفته در خاکی که افلاکی شد و آن اسماعیلی که در قربان‌گاه فتنه و تاریکی، چراغی روشن و فروزنده شده و پر کشید، بنویسم، ای شهید عزیز و ای سفیر شهید و ای فرمانده دلاور گردان امام حسین (ع)، بار دیگر شهادتت در اصفهان خاطره شهادت فرمانده لشکر امام حسین (ع) را زنده کرد، گویا هر یگانی که به نام امام حسین (ع) مزین شود، مزد فرماندهی در آن پیوستن به یاران شهید کربلا است.

تاریخ این سرزمین به یاد دارد که امنیت و آرامش دلنشین در کانون گرم خانواده‌ها، مدیون خون‌های سرخی است که بر این خاک مقدس جاری شدند و سرخی‌شان لاله‌های بی‌شماری است که تا ابدیت به یادگار گذاشته شد، هر گوشه از این خاک پاک، خاطره‌ای روییده از آن‌ها است که برای آسمانی شدن بال و پر نداشتند اما دلی داشتند به پهنای آسمان و راز اقتدار میهنمان، پرواز عاشقانه شهدا است.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جانفشانی و از خودگذشتگی سربازان حریم ولایت و امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

بار دیگر شاهد بودیم فرزندی از این خاک شهیدپرور به پیروی از شهدای سرافراز و برای حفظ امنیت و آرامش مردم عزیز اصفهان مظلومانه در خون خود غلطید که مصداق بارز جهاد در راه خدا بود و اکنون بدان و آگاه باش که این راه را ادامه خواهیم داد و با قدرت هم ادامه خواهیم داد. "

کد خبر 620776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.