دانشکده دندان‌پزشکی با نگاهی آینده‌نگر توسعه می‌یابد

رئیس دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: ۱۱ هزار و هفتصد مترمربع فضای فیزیکی متنوع و استاندارد برای توسعه دانشکده دندان‌پزشکی درنظر گرفته شده است.

مسعود فیض‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از توسعه فاز دیگر دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان که مساحت آن پنج هزار و هفتصد مترمربع است خبر داد و اظهار کرد: ۱۱ هزار و هفتصد مترمربع فضای فیزیکی متنوع و استاندارد برای توسعه دانشکده دندان‌پزشکی درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این فاز توسعه ادامه داد: در دانشکده دندان‌پزشکی بخش‌های درمانی، آمفی‌تئاتر، کلاس‌های درسی، حوزه ریاست تعریف شده است.

فیض‌بخش افزود: هر ساله ۲۰ درصد به کل دانشجویان گروه‌های پزشکی اضافه می‌شود؛ پس باید درنظر داشته باشیم طی پنج سال آینده ظرفیت پذیرش دو برابر خواهد شد در این راستا باید آمادگی و امکانات بیشتر داشته باشیم.

رئیس دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از به‌روز بودن دانشکده فعلی خبر داد و تصریح کرد: دانشکده جدید با تغییرات، تعمیرات و تجهیزات جدید دانشکده به‌روزی است البته کمبودهایی در فضای فیزیکی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: مقاطع دانشجویان در سال‌های مختلف متفاوت است درحال‌حاضر بالغ بر ۱۰۰ دانشجو در دوره‌های عمومی و ۳۰ دانشجوی دکتری تخصصی در این دانشکده مشغول به تحصیل هستند.

فیض‌بخش در ادامه از نقشه اولیه احداث دانشکده دندان پزشکی خبر داد و اظهار کرد: برای ساخت این دانشکده از قراردادهایی با شرکت‌های مکانیک و سازه‌های برتر که سابقه ساخت بیمارستان‌های متعددی داشته‌اند منعقد شده و در تمام مراحل از استانداردهای ویژه برای ساخت دانشکده دندان‌پزشکی استفاده شده است. شرکت‌های طرف قرارداد به صورت مشاور تا پایان ساخت همراه خواهند بود.

رئیس دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان افزود: در راستای توسعه ساختمان دانشکده کسب مجوز توسعه این دانشکده بیش از یک سال به طول انجامید؛ در مباحث نظارتی از نظرات گروه درمان نیز استفاده شده است.

کد خبر 620733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.