نقش حساس بسیج در تعاملات اجتماعی‌، سیاسی‌، فرهنگی و نظامی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان با بصیرت، ایثارگران و خانواده‌های گرانقدر و معزز شهدا و جانبازان گرامی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم زارع شجره طیبه بسیج را به عنوان یادگار جاودان معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) دانست و با بیان اینکه بسیج نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است، با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

«یکی از یادگارهای عظیم حضرت امام راحل و مهم‌ترین قالبی که مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت داوطلبانه در آن حضور یافتند و با عضویت در آن در مقاطع حساس از ارزش‌های اسلامی و انقلاب دفاع و حمایت کردند، بسیج است.

حضور سازمان‌یافته مردم به عنوان بسیج در صحنه‌های مختلف طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌، کارکردهای متعددی را برای بسیج به همراه داشته است و این بنیاد به علت فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی‌، سیاسی‌، فرهنگی و نظامی همواره در کانون توجه قرار دارد.

هفته بسیج، بزرگداشت جان‌فشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و امروز، بسیج با برخورداری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های برجسته در حوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آید و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی می‌شود.

بدون شک، فراگیر شدن تفکر بسیجی در جامعه که همان اخلاص، ایمان، بالندگی و توسعه است، می‌تواند حرکتی هم‌سو را برای توسعه و آبادانی کشور به ارمغان آورد. اینجانب سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمام خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان سرافراز ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان اصفهان تبریک عرض می‌کنم.»

کد خبر 620722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.