مدارا و مماشات با اغتشاشگران همراه با مدیریت و تدبیر است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: مدارا و مماشات به دلیل ضعف جمهوری اسلامی نیست، زیرا نیروهای امنیتی و نظامی کشور از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ در دیدار با جمعی از مسئولان استان یزد، اظهار کرد: برخی از مردم می‌پرسند که دلیل مدارا و مماشات با اغتشاشگران با توجه به اینکه همه به قدرت نیروهای انتظامی و امنیتی واقف هستند، چیست؟ مردم آگاه باشند که با توجه به این قدرت، کنترل شرایط کار سختی نیست و این مماشات و مدارا با اغتشاشگران حساب شده و با مدیریت صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: دشمن پس از اینکه در بعضی جبهه‌ها همچون نبرد سخت یا اقتصادی نتوانست پیروز شود، جنگ تهاجمی ترکیبی را در کشور ایران آغاز کرده است، این جنگ به راهبرد نظامی پیچیده‌ای اطلاق می‌شود که ترکیبی از نبردهای متعارف سایبری، روانی و اطلاعاتی را در خود جای می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: جنگ ترکیبی هشت مؤلفه ازجمله جنگ اقتصادی با تحریم، حمله سایبری و مجازی، جنگ با نیروهای آموزش‌دیده کلاسیک نظامی (ورود صلاح و مهمات و آموزش به نیروهای خود در کشور)، جنگ‌های نامنظم و چریکی با استفاده از نیروهای ناآگاه بومی آموزش دیده خود، استفاده از نیروهای ویژه گروهی (آموزش جمعی برای کشتن و اسیر گرفتن افراد مهم با هدف ایجاد ناامنی)، جنگ اطلاعاتی و تبلیغاتی، حمایت از نابسامانی‌ها با ایجاد شورش و استفاده از دیپلماسی برای تضعیف ایران در ابعاد جهانی همچون تصویب قطعنامه‌ها دارد که علیه ایران آغاز شده است.

وی ادامه داد: جنگ ترکیبی حساب شده دشمن در مقابل کشور ایران با این هشت مؤلفه آغاز شده و با توجه به اینکه قدرت نظامی و امنیتی کشور بسیار قوی است، دشمن به دنبال این است که با تحریک هیجانات و احساسات عمومی، اغتشاش ایجاد کند و با کشته‌سازی و گردن نظام انداختن، مردم را در مقابل جمهوری اسلامی قرار دهد.

سیفی خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال جنگ داخلی و سوریه‌سازی کشور است تا بخشی از کشور را تجزیه و نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد، لذا در چنین شرایطی مردم باید آگاه باشند که دولت و نظام جمهوری اسلامی با تدبیر کامل این وضعیت را مدیریت می‌کند و این شرایط با مماشات و مدیریت رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: دشمن نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند، زیرا مردم انقلاب، نظام و رهبر خود را دوست دارند و خون شهدا پشتوانه قوی برای این نظام است.

کد خبر 620706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.