آموزش گوگل میت + دانلود، نصب،‌ امکانات و ورود به google meet بدون نصب

گوگل میت یک سرویس ایجاد تماس تصویری رایگان است که توسط شرکت گوگل در اختیار کاربران قرار گرفته است.

گوگل میت (Google meet) یکی از سرویس‌های گوگل است که برقراری تماس تصویری و برگزاری جلسه‌های ویدئویی را با امنیت و کیفیت بالا برای کاربران فراهم می‌کند. این سرویس برای برگزاری کلاس‌های آموزشی آنلاین بسیار مفید است. اساتید، معلمان، مدیران شرکت‌ها و یا حتی افراد عادی که فاصله مکانی زیادی با هم دارند، به کمک گوگل میت می‌توانند به راحتی و به صورت هم زمان با افراد زیادی تماس تصویری آنلاین برقرار کرده و از امکانات گسترده این سرویس استفاده کنند.

گوگل میت چیست

گوگل میت یکی از بهترین سرویس‌های ویدئو کنفرانسی و برگزاری جلسه آنلاین است که امروزه افراد زیادی در سراسر جهان جلسات خود را در این بستر برگزار می‌کنند. در واقع این سرویس محدودیت مکانی را برای کاربران خود به طور کامل حذف می‌کند.

آموزش گوگل میت + دانلود، نصب،‌ امکانات و ورود به google meet بدون نصب

آموزش گوگل میت

تنها شرط استفاده از سرویس گوگل میت داشتن یک حساب گوگل (جیمیل) است. برای برگزاری جلسات گوگل میت می‌توانید از کامپیوتر یا گوشی‌های اندروید و Ios استفاده کنید که روش استفاده از هر کدام متناسب با نیاز کاربران متفاوت است. برای شرکت در جلسات کافی ست بر روی لینک ارسال شده توسط میزبان کلیک کنید. همچنین می‌توانید از طریق جیمیل گزینه Join a Meeting را بزنید و با وارد کردن عنوان یا کد جلسه به آن ملحق شوید.

ورود به گوگل میت بدون نصب

برای استفاده از گوگل میت از طریق کامپیوتر و لپ تاپ نیازی به نصب نرم افزار ندارید. امکان ایجاد جلسات از تمامی مرورگرها امکان پذیر است ولی ارائه سرویس گوگل میت از طریق مرورگر کرم کامل‌تر و با کیفیت‌تر است. سایت https://meet.google.com/ را در مرورگر باز کنید و پس از آن وارد جیمیل خود شوید تا بتوانید از گوگل میت استفاده کنید. روی گزینه New Meeting کلیک کرده و متناسب با نیاز خود یکی از سه روش پیشنهادی ایجاد جلسه برای فرصتی دیگر، شروع کردن جلسه فوری و زمان‌بندی در تقویم گوگل را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه اول لینک گروه برای شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید این لینک را برای افراد مورد نظر ارسال کنید تا در زمان مشخص از طریق آن به جلسه شما ملحق شوند. با انتخاب گزینه دوم در همان لحظه جلسه شما ایجاد شده و لینک دعوت به گروه نمایش داده می‌شود که می‌توانید از آن برای ملحق شدن آنی دیگران استفاده کنید. با انتخاب گزینه سوم باید یک رویداد در تقویم گوگل تعریف کرده و زمان رویداد و مشخصات مهمانان (نام و ایمیل) را با استفاده از گزینه افزودن مهمان ذخیره کنید. پس از وارد کردن اطلاعات تمامی مهمانان گزینه ارسال به مهمانان را انتخاب کنید.

ورود به گوگل میت با گوشی موبایل

برای استفاده از سرویس گوگل میت از طریق گوشی باید مرورگر کروم و آخرین نسخه نرم افزار گوگل میت را بر روی گوشی خود نصب کنید. اپلیکیشن گوگل میت را اجرا و گزینه New Meeting را انتخاب کنید. در صورت نیاز در این مرحله عنوان مناسبی برای جلسه خود تعیین کنید. گزینه‌های برگزاری جلسه برای اشتراک گذاری، شروع جلسه ویدئویی در همین لحظه و زمان بندی برگزاری جلسه در تقویم برای شما نمایش داده می‌شود که باید متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

آموزش گوگل میت + دانلود، نصب،‌ امکانات و ورود به google meet بدون نصب

امکانات گوگل میت

  • امنیت بالا: گوگل میت برای امینت اطلاعات و محافظت از حریم خصوصی کاربران خود از سیاست‌های حفاظتی گوگل استفاده می‌کند، به این صورت که تماس‌های ویدئویی در حین انتقال، رمزگذاری شده و اقدامات امنیتی دائماً به روز می‌شود.
  • ایجاد گروه‌های کنفرانس با ظرفیت بالا: سازمان‌ها، کسب و کارها، مدارس و … می‌توانند با حداکثر ۵۰۰ بیننده جلسه‌های تصویری آنلاین خود را در بستر گوگل میت برگزار کنند.
  • امکان برقراری تماس در هر مکان و با هر دستگاه: کاربران می‌توانند با نصب اپلیکیشن این برنامه بر روی گوشی همراه خود و یا با استفاده از کامپیوتر و مرورگرهای به روز، بدون نیاز به نصب نرم افزار گوگل میت به جلسات ملحق شوند.
  • امکان حذف سر و صدای محیط: ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی در گوگل میت می‌تواند متناسب با سرعت شبکه کاربران، نویزهای محیط را از تماس‌های تصویری حذف کنند.
  • زیرنویس زنده به زبان انگلیسی: سرویس گوگل میت با استفاده از فناوری تشخیص گفتار گوگل می‌تواند مکالمات جلسات ویدئویی را به زبان انگلیسی ترجمه و به صورت زیرنویس ارائه دهد. این ویژگی به کاربران دارای اختلال شنوایی، سخنرانان غیربومی و افرادی که در مکان‌های پر سر و صدا از گوگل میت استفاده می‌کنند، کمک می‌کند تا به راحتی جلسات آنلاین را دنبال کنند.
  • امکان ضبط آسان جلسات برای کاربران و چیدمان صفحه جلسه مطابق با سلیقه شخصی
  • کیفیت بالا در ارائه جلسات، وضوح تصاویر، رنگ‌ها و صدا در بستر گوگل میت
  • امکان اشتراک گذاری فایل، اسلاید، صفحه دسکتاپ و… در حین برگزاری جلسات آنلاین
  • امکان برقراری تماس به صورت تصویری یا صوتی متناسب با نیاز شما
  • امکان کنترل کامل ورود و خروج مهمانان به جلسه‌های تصویری، به طوری که فقط افراد مورد تأیید میزبان جلسه می‌توانند وارد شوند.
  • برای اینکه صدا و ویدئو در طول جلسه هم‌رسانی نشود، میزبان جلسه می‌تواند صدا و تصویر شرکت کنندگان را قفل کند.
کد خبر 620694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکرم سیستانی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 1
    من در جلسه های آنلاین کارم شرکت کنم
  • Saeedeh. DE ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    0 1
    فیلتر شکن
  • زینب IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 3
    خوبه
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 1
    عالی