مدیریت شهری اصفهان بر استقرار نظام HSE در شهرداری تاکید دارد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان اهتمام ویژه جهت صیانت از سرمایه انسانی در استقرار نظام پیشگیری از بروز حوادث و ایمنی کار ( HSE) دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی در همایش آموزشی HSE و تجلیل از پیمانکاران HSE سازمان قطار شهری، اظهار کرد: HSE علمی است که در پیشگیری از بروز حوادث در راستای حفاظت و حراست از نیروی کار و سرمایه تلاش می‌کند که این مهم به عهده مدیران ارشد و کارشناسان مربوطه است.

وی ادامه داد: شهرداری اصفهان نیز جهت صیانت از سرمایه انسانی اهتمام ویژه به موضوع HSE دارد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری در این حوزه، گفت: تشکیل کارگروه HSE تعالی سازمانی متشکل از ۳۰ نفر از کارشناسان معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری، برگزاری جلسات کاربردی جهت تعریف و اجرای پروژه استقرار نظام HSE در شهرداری اصفهان، همچنین برگزاری جلسات توجیهی با اعضای شورای اسلامی شهر و مناطق پانزده‌گانه، برگزاری جلسات تحلیل حوادث و دوره‌های آموزشی برای مدیران و کارشناسان شهری از جمله اقدامات شهرداری اصفهان در این حوزه است.

ابراهیمی تصریح کرد: با نگاه به آمار مربوط به حوادث خسارتی، جرحی و فوتی رخ داده برای شهروندان و کارکنان، روند افزایش این نوع حوادث و از طرفی مبلغ قرارداد بیمه جامع شهروندی، تأمل برانگیز است، بنابراین مدیریت شهری برای به‌کارگیری اصول HSE تاکید ویژه دارد.

کد خبر 620653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.