اگر قطعه قطعه‌مان کنند، دست از مبارزه بر نمی‌داریم

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) گفت: اگر قطعه قطعه‌مان کنند، اگر سرمان را از بدن‌هایمان جدا کنند، اگر در خونمان بغلتیم از ایران، از اسلام، از ولایت، از جمهوری اسلامی و گامی که در مبارزه با آمریکا برداشته‌ایم، دست بر نمی‌داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم وداع با پیکر شهدای حادثه تروریستی آبان‌ماه اصفهان عصر امروز _ شنبه بیست‌وهشتم آبان‌ماه_ در میدان نگهبانی خانه اصفهان، محل شهادت شهدا، با حضور پرشور مردم شهیدپرور و انقلابی برگزار شد.

مردم در این مراسم با شعارهایی از قبیل «انتقام، انتقام»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» خواستار برخورد قاطع و سریع مسئولان با آمران، عاملان و پشت صحنه حوادث تروریستی اخیر شدند.

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج)، در این مراسم با اشاره به حوادث عصر عاشورا، اظهار کرد: امروز ما به قتلگاه شهدای امنیت آمده‌ایم، شهدای گران‌قدری که در روز بیست‌و پنجم آبان‌ماه همانند ۳۷۰ شهید سال ۱۳۶۱، در دفاع از اقتدار ایران اسلامی در خون خودشان غلتیدند. شهید محسن حمیدی و شهید محمدحسین کریمی از شهدای بسیجی و شهید سرهنگ اسماعیل چراغی از شهدای گران قدر نیروی انتظامی هستند.

وی افزود: جمعیت امروز یادآور حضور حضرت زینب (س) در گودال قتلگاه است، آن وقتی‌که با امام حسین (ع) و سر بریده‌ی امام حسین (ع) عهد و پیمان بست تا پیام حرکت عاشورا و پیام ایستادگی و مقاومت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران همراهش را به تمام جهانیان برساند. امروز خون این شهدا از همان حرکت نشأت گرفته است و خونشان با شهدای عملیات محرم و ۳۷۰ شهید درهم آمیخته است. امروز این شهدا و مظلومیت این شهدا در دفاع از اقتدار ایران اسلامی ما را چنان برنده و تیز خواهد کرد که دودمان دشمنان ایران اسلامی را بر باد خواهیم داد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی هویت و عزت پیدا کرد، مردم ایران بعد از انقلاب شرافت پیدا کردند. تمام نقشه‌های استکبار جهانی و به خصوص آمریکای جنایتکار را در منطقه خنثی کردند و شکست‌های پی در پی را به دشمنان خودشان تحمیل کردند، چه در ابتدای انقلاب با عملیات‌های تجزیه‌طلبانه، چه در عملیات‌های ترور و به شهادت رساندن مسئولان و مردم شریف جمهوری اسلامی، چه در جنگ تحمیلی، چه در تحریم و انزوای سیاسی، چه در محاصره اقتصادی و چه در جنگ نرم و نیمه سخت و امنیتی. در طول این سال‌ها این ایران و مردم ایران و شهدای گران قدر ایران اسلامی بودند که تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کردند و شرایطی را برای دشمن رقم زده‌اند که به هر ظرفیتی و هر امکانی متوسل می‌شوند تا این مردم را از نظام، از جمهوری اسلامی، از اسلام و از ولایت دور کنند، کور خوانده‌اند.

فدا با اشاره به همبستگی و اتحاد همیشگی اقوام ایرانی اظهار کرد: نشانه همراهی، اتحاد، دل‌بستگی مردم را گرد این شهدا می‌بینیم، واقعیت مردم ایران اینجاست. اتحادشان با شهدا، مسئولین، نظام، ولایت، قرآن و ایران اسلامی پ؛ واقعیت در اینجا و در کف میدان است. دشمنان عظمت ملت ایران را درک نکرده‌اند همانطور که در طول تاریخ حرکت عاشورا و نهضت اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابالفضل‌العباس، آقا علی اکبر، حضرت قاسم‌بن‌الحسن (ع) و زینب کبری (س) منشأ حرکت درست و ریل گذاری صحیح انقلاب مردم ما بوده است، این شهدا و خون این شهدا، چراغ روشنی برای ادامه‌ی راه این شهدا خواهد بود.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم اصفهان در مراسم وداع با شهدای امنیت خاطرنشان کرد: ما اینجا جمع شدیم تا با رهبر عزیزمان و با مقتدایمان، با بزرگ بسیجی جهان اسلام و با نایب امام زمان (عج) هم قسم شویم و عهد و پیمان ببندیم. به لباسی که پوشیدیم، قسمی که خوردیم، عهد و پیمانی که با شهدا و امام شهدا بستیم، وفاداریم. اگر قطعه قطعه‌مان کنند، اگر سرمان را از بدن‌هایمان جدا کنند، اگر در خونمان بغلتیم از ایران، از اسلام، از ولایت، از جمهوری اسلامی و گامی که در مبارزه با آمریکا برداشته‌ایم، دست بر نمی‌داریم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) افزود: ایران قوی و مقتدر است، مردم ایران، رهبر ایران و کشور ایران و ظرفیت‌های انقلاب اسلامی چنان ظرفیتی در جهان اسلام و منطقه فراهم ساخته است که آمریکا را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. اگر آمریکا با بکارگیری مزدوران و گروهک‌های تروریستی، به هم پیمانی برخی کشورهای اروپایی و دلارهای نفتی کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس دنبال ناامنی و مشغول کردن جمهوری اسلامی هست، این مردم، این زن و مرد و این جوانان ثابت کردند که در پشتیبانی از انقلاب و نظام آماده، حاضر و در راه شهادت از هیچکس و هیچکس ترس و واهمه‌ای نداشته‌اند و نخواهند داشت.

سردار فدا با اشاره به عدم همراهی مردم با فراخوان‌های دشمن گفت: دشمن بعد از شکست خوردن در به صحنه کشاندن مردم در میدان همانطور که مقام معظم رهبری گفتند ناکام ماند. حرکات خشونت‌آمیز، حمله به اماکن، حمله به امکانات و اموال بیت‌المال، حمله به اموال شخصی مردم و مورد هدف قرار دادن افراد به واسطه ترساندن مسئولین را در دستور کار خود قرار داده است. لازم است همینطور که امروز مطالبه می‌کنید ما هم این را از مسئولین دستگاه قضائی بخواهیم که با اغتشاش‌گران، با معاندین و همراهانشان و هم پیمانانشان و کسانی که در این حادثه نقش اصلی و تعیین کننده را داشته‌اند با اشد مجازات برخورد شود.

وی در ادامه تاکید کرد: مردم ملک شهر و خانه اصفهان مردم متدین، شریف و بزرگواری هستند و با قومیت‌های مختلف همراه انقلاب هستند. برخی حرکت‌های کور و رذیلانه عزت و اعتبار مردم این منطقه را خدشه‌دار نخواهد کرد. ما به خانواده‌ی شهدا، به پدر و مادر این شهیدان، به همسر و فرزندان این شهیدان و به وابستگان این شهیدان قول می‌دهیم که در اولین فرصت عاملین، قاتلین و افرادی که باعث شهادت این عزیزان شدند را در اسرع وقت دستگیر کنیم و به چنگال عادل دستگاه قضائی بسپاریم تا به سزای اعمالشان رسانده شوند.

به گزارش ایمنا، مراسم تشییع پیکر این سه شهید مدافع امنیت صبح روز _یکشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ از میدان بزرگمهر اصفهان تا گلستان شهدا برگزار خواهد شد.

کد خبر 620601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.