الحاق ۷۶ هکتار زمین به شهر در راستای تامین مسکن

شهردار رزن گفت: رزن در حوزه مسکن جزو شهرهای برتر کشور است و ۷۶ هکتار به محدوده شهر در راستای تأمین مسکن الحاق شده است.

احمد محمدی‌راستی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مهمترین اولویت شهرداری در بخش عمران شهری اتمام پروژه بلوار خلیج فارس است، اظهار کرد: این پروژه به طول دو کیلومتر و عرض ۲۶ متر تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: پارک جانبازان با پیشرفت ۸۰ درصد و میدان پلیس‌راه با ۵۰ درصد پیشرفت در دست اجرا است و پیگیری‌ها تا اتمام پروژه ادامه دارد.

شهردار رزن با اشاره به اقدامات شهرداری برای رونق گردشگری شهر، خاطرنشان کرد: با توجه به خطی بودن شهر، تکمیل و ساماندهی پارک‌ها یکی از اهداف شهرداری در جذب مسافر و گردشگر است.

محمدی‌راستی با بیان اینکه اولویت مدیریت جدید شهر توجه به موضوع مسکن، مبلمان شهری و افزایش سرانه‌های شهروندی است، تصریح کرد: رزن در حوزه تأمین مسکن جزو شهرهای برتر کشور است و ۷۶ هکتار زمین به محدوده شهر در راستای تأمین مسکن الحاق شده است.

وی گفت: برنامه شهرداری برای کسب درآمد پایدار مشارکت با بخش خصوصی است، در این راستا تالار شهر با حدود دو هزار مترمربع زیربنا در دو طبقه در حال بهره‌برداری است.

شهردار رزن با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای مقابله با سیل، افزود: دو رودخانه در ضلع شرقی و غربی شهر وجود دارد، به منظور تأمین امنیت شهروندان با انتخاب مشاور کار مطالعاتی در این حوزه را انجام دادیم و نتیجه را به ستاد مدیریت بحران فرستادیم تا خطر سیلاب شهر و شهروندان را تهدید نکند.

کد خبر 620571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.