قبل از مرگ به این مکان‌ها سفر کنید

جهان پر از مکان‌های خطرناک نظیر دره مرگ، جزیره مارها و آتشفشان‌های فعال است که سفرکردن به آن‌ها می‌تواند برای برخی افراد به عنوان یکی از لذت‌بخش‌ترین و فراموش‌نشدنی‌ترین تجربه‌های زندگی آن‌ها تبدیل شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برخی افراد با وجود مخاطرات زیاد، جذب زیبایی‌های مکان‌های ترسناک می‌شوند و برخی دیگر به عنوان نوعی چالش به آن‌ها نگاه می‌کنند. همچنین آرزوی برخی از گردشگران این است که تا قبل از مرگ، بر ترس‌های خود غلبه کنند و از این مکان‌های فراموش‌نشدنی دیدن کنند. دلیل شما هرچه باشد، اگر به دنبال یک تعطیلات پر آدرنالین هستید، باید بدانید که سفر به ترسناک‌ترین مقاصد دنیا، قلب شما را به تپش می‌اندازند و یک ماجراجویی منحصربه‌فرد به‌شمار می‌رود.

پارک ملی دره مرگ آمریکا

یکی از خطرناک‌ترین مکان‌های جهان، پارک ملی دره مرگ در آمریکا است. درجه حرارت این منطقه شدید است و می‌تواند تا ۱۳۴ درجه فارنهایت برسد. همچنین زمین دره مرگ با صخره‌های سنگی و ریزش‌های خود باعث ایجاد وحشت در افراد می‌شود.

سنگ‌های این دره اندازه‌های مختلفی دارند و بدون هیچ نیروی خاص و یا دلیل گرانشی حرکت می‌کنند. در دره مرگ در طول سال‌ها تلفات زیادی رخ داده است که آن را به مکانی بسیار ترسناک تبدیل کرده است، اما با وجود مخاطرات، این مکان همچنان یک مقصد محبوب برای ماجراجویان محسوب می‌شود.

چالش‌هایی که دره مرگ پیش روی بازدیدکنندگان قرار می‌دهد، شبیه هیچ چیز دیگری در دنیا نیست. بنابراین اگر به دنبال یک ماجراجویی پر مخاطره هستید، جایی بهتر از دره مرگ وجود ندارد. فقط مطمئن شوید که قبل از شروع سفر، تمام اقدامات احتیاطی لازم را انجام می‌دهید.

قبل از مرگ به این مکان‌ها سفر کنید

کوه اسکلیگ مایکل، ایرلند

کوه اسکلیگ مایکل در شهرستان کری ایرلند واقع شده است و یکی از مراکز میراث جهانی یونسکو محسوب می‌شود. این مکان، یکی از صومعه‌های قرن ششم است که فقط از طریق قایق می‌توان به آن سفر کرد. برای بازدید از این مکان بازدیدکنندگان باید پهنه وسیعی از آب متلاطم را پشت سر بگذارند و از آنجایی که آب و هوا می‌تواند به طور ناگهانی تغییر کند، قایق‌ها به دلیل جزر و مد بالا نمی‌توانند پهلو بگیرند. این مکان شگفت‌انگیز دارای تاریخ غنی است و تنها تعداد کمی از گردشگران می‌توانند از آن دیدن کنند.

قبل از مرگ به این مکان‌ها سفر کنید

جزیره مارها، برزیل

جزیره مارها که در سواحل برزیل قرار دارد، محل زندگی یکی از مرگبارترین موجودات روی زمین است. افعی سرنیزه‌ای طلایی در این مکان زندگی می‌کند و این مار آن‌قدر سمی است که فقط یک نیش آن می‌تواند انسان را در مدت چند دقیقه بکشد. جزیره مارها خالی از سکنه است و هزاران مار در هر متر مربع آن زندگی می‌کنند. این جزیره علاوه بر افعی سرنیزه طلایی، تعدادی دیگر از موجودات خطرناک از جمله مار زنگی برزیلی و مار بوآ را در خود جای می‌دهد.

این مارها به اندازه افعی سرنیزه طلایی کشنده نیستند، اما می‌توانند تهدید جدی برای سلامت انسان‌ها محسوب شوند. بازدید از جزیره مارها برای افراد ضعیف مناسب نیست و از آنجا که این موجودات بسیار خطرناک هستند، دولت برزیل افراد را از بازدید آن منع کرده است.

قبل از مرگ به این مکان‌ها سفر کنید

دروازه‌های جهنم، ترکمنستان

دروازه‌های جهنم، یک میدان گاز طبیعی است که از زمان کشف آن در سال ۱۹۷۱، همواره در حال سوختن بوده است. منشأ آتش‌سوزی این مکان مشخص نیست و دمای مرکز آتش حدود ۲۷۰۰ درجه فارنهایت است. این مکان خطرناک، زیاد بزرگ نیست و مساحت آن به اندازه یک زمین فوتبال است. ساکنان محلی به دروازه‌های جهنم عادت کرده‌اند و حتی برخی آن را یک جاذبه گردشگری می‌دانند. بازدیدکنندگان می‌توانند به آتش نزدیک شوند، اما اجازه لمس آن را ندارند.

دروازه‌های جهنم تنها یکی از میادین گاز طبیعی در ترکمنستان محسوب می‌شود که در حال سوختن است و تخمین زده می‌شود که حدود ۱۴۰ میدان گاز طبیعی در این کشور در حال سوختن باشد. به دلیل اینکه ترکمنستان زیرساخت‌های بسیار کمی برای استفاده از گاز طبیعی دارد، بسیاری از این میدان‌ها به سادگی سوخته یا شعله‌ور می‌شود. اگرچه ممکن است دروازه‌های جهنم، بزرگ‌ترین آتش سوزی گاز طبیعی در جهان نباشد، اما یکی از جالب‌ترین آتش‌سوزی‌ها است که قدرت طبیعت و خطرات ناشی از گاز متان را نشان می‌دهد.

قبل از مرگ به این مکان‌ها سفر کنید

ساحل اسکلت، نامیبیا

ساحل اسکلت، یک خط ساحلی دورافتاده و ناهموار در نامیبیا است. این شهر به خاطر کشتی‌های غرق شده، تپه‌های شنی و حیات وحش در جهان مشهور است. این ساحل نام خود را از کشتی‌های غرق شده و استخوان‌های حیوانات باقی مانده در آن وام گرفته است.

ساحل اسکلت، محل زندگی انواع حیات وحش از جمله شیر، فیل و فوک است. بازدیدکنندگان می‌توانند کشتی‌های غرق شده این مکان را کشف کنند، در تپه‌های شنی پیاده‌روی کنند یا سفری شگفت‌انگیز به طبیعت و حیات وحش داشته باشند که جذابیت‌های خاصی برای گردشگران به همراه دارد.

قبل از مرگ به این مکان‌ها سفر کنید

کد خبر 620557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.