پخش ۳۱ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر گلپایگان

شهردار گلپایگان گفت: بیش از ۴۱ هزار مترمربع آسفالت طی سه ماه گذشته در سطح شهر پخش شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به درخواست‌های متعدد شهروندان برای اجرای آسفالت در سطح شهر، اظهار کرد: در ادامه پروژه نهضت آسفالت، طی سه ماه گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت در بلوار آیت‌الله محمدی و خیابان شهید احمدی انجام شده است.

وی افزود: عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر و کوچه‌ها با مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار مترمربع در نقاط مختلف شهر از جمله کوچه مسجد حاجی و فرعی‌های آن، خیابان‌های شهید قرنی، شهید ذنوبی، آیت‌الله غفاری، سیدالسادات، خواجه علیجان، رباط حسینیه، حسن حافظ، رباط ابلولان، بلوار مادر و فرعی‌های آن، شهرک الوند و مسکن مهر اجرا شده است.

شهردار گلپایگان با اشاره به تکمیل پروژه آزادسازی بلوار آیت الله محمودی، خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری پس از پیگیری‌های فراوان، آزادسازی بلوار آیت‌الله محمودی را جهت سهولت تردد شهروندان با بیش از ۱۰ هزار مترمربع روکش آسفالت انجام داده است.

شکرزاده با بیان اینکه پروژه آسفالت معابر از طرح‌های مهم شهرداری است، تصریح کرد: عملیات آسفالت معابر شهر گلپایگان با آغاز فصل مناسب برای آسفالت‌ریزی، مجدد از سر گرفته خواهد شد و تمام درخواست‌های شهروندان پس از بررسی در دستور کار اداره فنی و عمرانی شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی گفت: ساماندهی و بهبود سیما و منظر مرکز شهر گلپایگان در دستور کار شهرداری قرار دارد و در گام نخست بهسازی و زیباسازی خیابان سیدالسادات منتهی به خیابان امام خمینی (ره) اجرا شده است.

کد خبر 620552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.