اجرای طرح «کتابنما» در سوره مهر اصفهان

فصل پنجم کتابنما، رویداد فرهنگی ویژه مخاطبین کتاب و سینما در راستای ترغیب و تشویق کودکان در فروشگاه کتاب سوره مهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویژه‌برنامه فرهنگی «کتابنما» که توسط طرح و برنامه‌ریزی سوره مهر اصفهان به جهت پیوند مخاطبین سینما و کتاب طراحی شده است در فصل‌های قبلی با اکران فیلم‌های سینمایی منصور، موقعیت مهدی، هناس و بدون قرار قبلی همراه با کتب مرد ابرپوش (زندگی‌نامه شهید ستاری)، آقای شهردار (زندگی‌نامه شهید مهدی باکری)، شهید علم (زندگی‌نامه شهید رضایی‌نژاد) و رمان جذاب آبی‌ها با حضور حداکثری مجموعه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، دانشگاه‌ها، ارگان‌های دولتی و جمع‌های خانوادگی در پردیس سینمایی برگزار شد.

فصل پنجم کتابنما با ورود پویانمایی‌های فاخر در سینما برای کودکان با رده سنی شش تا ۱۱ سال به‌عنوان جامعه هدف این طرح، در فرم مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی، دانش‌آموزی و خانوادگی از ابتدای مهرماه آغاز شد. در فصل پنجم کتابنما سانس‌های اکران پویانمایی در پردیس سینمایی در نظر گرفته می‌شود و کودکان قبل از تماشای پویانمایی از ظرفیت‌های کتاب‌نوردی سوره مهر اصفهان در همان مجموعه سینمایی با حضور کارشناسان خبره در قالب‌های جذاب فرهنگی و آشنایی با کتب متناسب با رده سنی بهره‌مند می‌شوند.

همچنین در حاشیه این برنامه کودکان از ظرفیت‌های طراحی‌شده از جمله آشنایی با ویژگی‌های انواع کتاب همچون اندازه، جلد، نوع کاغذ در جهت بهره می‌گیرند و در مسابقات و بازی‌های تفریحی تمرکزی شرکت می‌کنند.

با توجه به استقبال بسیار خوب کودکان از فصل پنجم کتابنما، این رویداد فرهنگی در سانس‌های ۵۰ تا ۱۵۰ نفره اکران می‌شود و امکان هماهنگی رزرو سانس برای تمام مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی و مدارس افزایش یافته است.

کد خبر 620521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.