عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ آبان‌ماه

در این بسته خبری از آغاز نخاله‌برداری در مناطق سه‌گانه شهری آبادان تا چهار برابر شدن اعتبارات عمرانی شهر زنجان و نوسازی ۳.۵ هکتار از بافت فرسوده هشترود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز نخاله‌برداری در مناطق سه‌گانه شهری آبادان

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: طرح پاکسازی و نخاله‌برداری از سطح مناطق سه‌گانه شهری آبادان آغاز شد.

۳.۵ هکتار از بافت فرسوده هشترود نوسازی می‌شود

مهدی پورصادق، شهردار هشترود با بیان اینکه این شهر حدود ۳.۵ هکتار بافت فرسوده دارد، گفت: مجوز احداث در مناطق فرسوده این شهر بر اساس قوانین مربوط به بازآفرینی شهری رایگان صادر می‌شود تا ساختمان‌های ناپایدار این مناطق در برابر حوادث غیرطبیعی ایمن شود.

۴ برابر شدن اعتبار عمرانی شهر زنجان در مقایسه با سال گذشته

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان با اشاره به چهار برابر شدن اعتبار عمرانی شهر در مقایسه با سال گذشته گفت: اقدامات عمرانی در شهرداری با شتاب بیشتری در حال انجام است.

هزینه ۲۳۵ میلیارد ریالی برای ۵۱ هزار متر جدول‌گذاری معابر شهر

عبدالرسول امامی، شهردار نجف‌آباد گفت: عملیات اجرایی فاز نخست جدول‌گذاری، کانیوگذاری، بلوک‌چینی و بتن‌ریزی معابر این شهر طی شش ماهه نخست امسال در راستای جریان خدمت با اعتبار ۲۳۵ میلیارد ریال انجام شد.

۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهری ارومیه آسفالت شد

اکبر قلی‌پور، سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه گفت: از آغاز سال ۱۴۰۱ تاکنون ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است.

۳۰ کیلومتر از پروژه فاضلاب شهر باقی مانده است

مجید اباذرنژاد، مسئول کمیسیون حفاری شهرداری سیرجان از اتمام پروژه فاضلاب شهری تا یک سال آینده خبر داد و گفت: از ۳۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب، ۳۰ کیلومتر آن باقی مانده است.

کد خبر 620384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.