دشمنان سعی دارند کشور را به آشوب بکشانند

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب با استفاده از فضای مجازی و عناصر فریب خورده سعی دارند، کشور را به آشوب بکشانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا بهرامی امروز _شنبه بیست و هشتم آبان‌ماه_ در مراسم تجلیل از قضات دادگستری شهرستان شهرکرد، اظهار کرد: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب با استفاده از فضای مجازی و عناصر فریب خورده سعی دارند کشور را به آشوب کشانده و با سوار شدن بر موج اغتشاشات اهداف شوم خود را برای ضربه زدن به نظام و میهن اسلامی عملی کنند.

وی افزود: در این برهه خطیر وظیفه دستگاه قضائی صیانت از امنیت اجتماعی و برخورد قاطع و مقتدرانه با اغتشاشگران و افرادی است که سعی در پیاده‌سازی نقشه‌های عناصر ضد انقلاب دارند. مردم مطمئن باشند که دستگاه قضائی در برخورد با افراد اغتشاشگر و آشوب‌طلب مجازات‌های عبرت‌ آموز و بازدارنده اعمال خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به نحوه عملکرد مقامات قضائی در برخورد با جرایم سبک، گفت: قضات محاکم علی‌رغم اعمال مجازات‌های قاطع برای محکومان باید استفاده از تأسیسات ارفاقی و مجازات‌های جایگزین حبس را نیز مد نظر خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: در دوره تحول، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها با نگاه اصلاحی به نوع جرم انگاری و کیفیت جرایم از سیاست‌های مدون قوه قضائیه است و این مهم در چارچوب ظرفیت‌های قانونی برای استفاده قضات از مجازات‌های جایگزین حبس و تخفیف مجازات تجلی پیدا می‌کند. توجه به نظم و انضباط اداری، رعایت کرامت انسانی شهروندان و نظارت بر کار دفاتر را از جمله وظایف مهم قضات دادگاه و دادسرا مطرح کرد.

کد خبر 620363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.