ایجاد زمینه کشف و بروز استعدادهای نوجوانان و جوانان ضروری است

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایجاد زمینه کشف و بروز استعدادهای نوجوانان و جوانان اهمیت بالایی دارد و شهرداری اصفهان به این مهم توجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمدرضا مصور در حاشیه برگزاری رویداد کارآفرینی «نوجوان کارآ»، اظهار کرد: طبق آمار نوجوانان و جوانان کشور ما از بهره هوشی بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل ایجاد زمینه کشف و بروز استعدادهای آنها اهمیت زیادی دارد و شهرداری اصفهان به این مهم توجه کرده است.

وی افزود: ممکن است از دید ما ایده‌ای که نوجوانان شرکت‌کننده ارائه می‌دهند، چندان جامع نباشد، اما نوجوانان و جوانان می‌آموزند با اعتماد به‌نفس روی ایده خود کار کرده و آن را تبدیل به نوآوری و فناوری و در گام بعدی تبدیل به محصول و در نهایت یک تجارت کنند؛ بنابراین برگزاری رویدادهایی مانند نوجوان کارآ که در طول سال از سوی شهرداری برگزار می‌شود، پدیده مبارکی است.

رئیس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اگر با برگزاری چنین رویدادهایی بتوانیم نوجوانان و جوانان را به نقطه‌ای برسانیم که جذب استارتاپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان شوند، شاهد ثمرات بسیار بیشتری نیز خواهیم بود.

ایجاد زمینه کشف و بروز استعدادهای نوجوانان و جوانان ضروری است

کد خبر 620362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.