کشف اجساد مجهول‌الهویه در کوه صفه/انبار پارچه طعمه حریق شد

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درخصوص حوادث ۲۴ ساعت گذشته شهر اصفهان توضیحاتی ارائه داد.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص حوادث روز گذشته در اصفهان اظهار کرد: دو مرد جوان صبح جمعه بیست‌وهفتم آبان‌ماه در ساعت ۶:۲۳ از کوه صفه (منطقه ظل‌السلطان) سقوط کردند که به دلیل شدت جراحات جان باختند و هنوز مجهول‌الهویه هستند.

وی ادامه داد: اکیپ امداد و نجات تخصصی کوهستان از ایستگاه شماره ۱۲ با همکاری نیروهای ایستگاه شماره سه پس از چهار ساعت عملیات امداد و نجات اجساد را به پایین کوه منتقل کردند و به مراجع قضائی و انتظامی تحویل دادند.

سقوط زن ۴۰ ساله از کوه صفه

وی درخصوص حادثه دیگری اضافه کرد: ساعت ۸:۳۲ روز جمعه بیست‌وهفتم آبان‌ماه، زن ۴۰ ساله از کوه سقوط کرده و از ناحیه لگن دچار جراحت شده بود که اکیپ امداد و نجات وی را برای انجام اقدامات درمانی تحویل اورژانس داده است.

کاوه آهنگران افزود: اکیپ تخصصی امداد و نجات کوهستان از ایستگاه شماره ۱۲ و ۱۳ برای نجات این زن میانسال به محل حادثه اعزام شدند.

اطفای حریق در انبار پارچه

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته انبار پارچه در خیابان شهید خزایی طعمه حریق شد که این حادثه در ساعت ۱۸:۴۳ به آتش‌نشانی گزارش شده بود و نیروهای آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند، برای این حریق ایستگاه‌های هفت، ۱۹، ۲۴ و ۲۵ همراه افسر کشیک در محل حضور یافتند و حریق را مهار کردند.

برخورد خودروی سواری ۲۰۶ و پراید ۱۱۱ در اتوبان اردستانی

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: حادثه برخورد دو خودروی سواری ۲۰۶ و پراید ۱۱۱ نیز روز گذشته بیست‌وهفتم آبان‌ماه در ساعت ۱۹:۰۶ به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد، این حادثه در اتوبان شهید اردستانی (فرودگاه) گزارش شده بود.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های شماره هفت و ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این حادثه راننده جوان خودروی پراید ۱۱۱ در خودرو محبوس شده بود، همچنین مصدمان این حادثه برای انجام اقدامات درمانی لازم به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

کد خبر 620348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.