شهرداری توان خرید نردبان هیدرولیک را ندارد

شهردار خرم‌آباد گفت: با توجه به وجود ساختمان‌های بلند و گسترش برج‌سازی، نردبان هیدرولیک یکی از نیازهای شهرداری در زمان وقوع حادثه است.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به قیمت ۴۰ میلیارد تومانی نردبان هیدرولیکی، اظهار کرد: شهرداری‌های استان نردبان هیدرولیکی ندارند و به دلیل بودجه ناچیز امکان تهیه نردبان برای ما امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: بودجه شهرداری خرم‌آباد در سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان بوده است، در حالی که شهرداری ۳۶۰ میلیارد تومان بدهی دارد و ۳۵ میلیارد تومان به کارکنان خود حقوق پرداخت می‌کند.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به ضرورت استفاده از نردبان هیدرولیک در مواقع بحران و اطفای حریق، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ساختمان‌های بلند و گسترش برج‌سازی، نردبان هیدرولیک یکی از نیازهای شهرداری در زمان وقوع حادثه است.

فتوحی اضافه کرد: شهرداری خرم‌آباد به دلیل وضعیت ضعیف مالی، نبود درآمد پایدار و قیمت بالا، توان خرید نردبان هیدرولیک را ندارد.

به گزارش ایمنا، رشد شهرنشینی و احداث برج‌ها و آپارتمان‌ها در شهرها موجب می‌شود تعداد حوادث نیز افزایش پیدا کند؛ لذا وجود نردبان هیدرولیک و سایر وسایل آتش‌نشانی در شهرداری‌ها ضرورتی انکارناپذیر است، اما واقعیت این است که شهرداری خرم‌آباد و سایر شهرداری‌های استان از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند و ضرورت دارد مدیران کلان کشور شهرداری‌ها را در تهیه و تجهیز ماشین‌آلات به‌روز همراهی کنند.

کد خبر 620337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.